کمک های مؤمنانه قرارگاه جهادی رهپویان یاس تبریز ادامه دارد

مسئول قرارگاه جهادی رهپویان یاس تبریز گفت: ۱۴۰۰ پرس غذای گرم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و شادی روح شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهدای کودک فلسطین و غزه، پخت و توزیع شد.

«فرید حسن پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در خصوص دستگیری از نیازمندان که می‌فرمایند:«بدانید که محبوب‌ترین مؤمنان نزد خداوند کسی است که مؤمن تهی‌دست را در امور مادی زندگی او یاری رساند»،اظهار داشت: به همت خادمین قرارگاه جهادی رهپویان یاس که متشکل از خانواده های قرآنی شهر تبریز هستند، 1400 پرس غذا به نام "تبرک فاطمی" و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و شادی روح شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهدای کودک فلسطین و غزه، طبخ و توزیع شد.

مسئول قرارگاه جهادی رهپویان یاس تبریز گفت: احسان و نیکوکاری که مورد تاکید خدا و همه اولیای الهی است در عرصه های فردی و اجتماعی دارای برکات زیادی است که رفع و زدودن چهره فقر از جامعه یکی از این برکات است و رسیدن به قرب الهی نیز در عرصه فردی از دیگر کارکردها و برکات احسان و انفاق محسوب می شود.

حسن پور فعالیت‌های جهادی قرارگاه درچندین حوزه درایام کرونا را مورد توجه قلمداد کرد وافزود: در راستای عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه، قرارگاه جهادی با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص معیشت و اقتصاد خانواده‌های نیازمند، فعالیت‌های بسیاری در چندین حوزه به طور همزمان در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه هزینه طبخ غذا به صورت مردمی و از محل جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی همین جهادگران و خیرین محترم تامین شده است، عنوان کرد: این تعداد غذای گرم مزین به نام "تبرک فاطمی" با تلاش و همت خانواده های قرآنی شهر تبریز پخت و در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر توسط خادمین قرارگاه شبانه و با حفظ کرامت انسانی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

مسئول قرارگاه جهادی رهپویان یاس تبریز ضمن تشکر و قدردانی از خیرین، خادمین قرارگاه، خانواده های قرآنی و تمامی کسانی که در فعالیت های خداپسندانه و جهادی این گروه مشارکت فعال دارند، خاطرنشان کرد: کمک‌های این قرارگاه و خدمات جهادی همچنان ادامه خواهد داشت و امیدواریم با یاری یکدیگر این مرحله سخت را پشت سر بگذاریم و نتیجه سبب سربلندی مردم عزیزمان شود.

 

کد خبر 1059411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha