سوم خرداد، برگ زرینی در تقویم حماسه آفرینی ملت ایران است

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: سوم خرداد برگ زرینی در تقویم حماسه آفرینی ملت ایران است.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سوم خرداد سال 61 برگ زرین و برجسته ای در تقویم حماسه آفرینی و فداکاری ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی است.

 

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: آزادسازی خرمشهر فقط رهایی یک جغرافیای کوچک از چنگال دشمن بعثی نبود بلکه جلوه گاه جغرافیای گسترده ایثار، وحدت و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران بود که با هدایت امام راحل و جانفشانی شهدای عزیز به ثمر نشست.

 

 

نادری خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی و تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است و برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران، مردم مبارز و خستگی ناپذیر ، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.

 

 

وی عنوان کرد: یقین داریم که با مشارکت گسترده همچون رزمندگان عملیات غرورآفرین بیت المقدس، پیروزی های بزرگی را در انتخابات پیش رو رقم خواهیم زد تا پیام خرمشهر قهرمان همیشه در تاریخ زنده بماند.

 

 

وی تصریح کرد: فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی  که یادآور شکوه و عظمت حماسه هشت سال دفاع مقدس است را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آحاد ایرانیان غیور، فهیم و انقلابی، به ویژه جامعه معزز شاهد و ایثارگر و فرهنگیان محترم شهرستان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

 

 

 

کد خبر 1059456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha