کانون های مساجد استان زنجان میزبان برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب یادواره های شهدا و مسابقات کتابخوانی و فرهنگی در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای عملیات بیت المقدس گفت: در همین راستا برنامه هایی به همت بچه های مسجدی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از تجدید میثاق کارکنان فهمای استان زنجان با شهدای گمنام زنجان خبر داد و گفت: در سالروز آزادسازی خرمشهر کارکنان فهمای استان با حضور در مزار شهدای گمنام زنجان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

وی به برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در مسجد مقداد در کوی ارم زنجان اشاره کرد و گفت: این مراسم شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی امیرسرتیپ خلبان حاج یداله واعظی و مداحی رضا حمیدی انجام شد.

 

این مقام مسئول از برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان نیز از فعالان مسجدی به مناسبت سوم خرداد تجلیل شد.

 

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، برخی از برنامه های مربوط به سالروز آزادسازی خرمشهر به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی اجرا می شود.

کد خبر 1059505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha