دشمنان به دنبال ایجاد بغض و اختلاف بین شیعه و سنی هستند

حجت‌الاسلام بهجت‌پور گفت: شیطان با برجسته کردن جریان داعشی و تکفیری می‌خواهد بغض و دشمنی را بین تسنن و تشیع بیندازد و تمام تلاشش یکی نشدن مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در آئین معارفه مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان اظهار کرد: از زمانی که پیامبر اسلام(ص) حرکت خود را آغاز کرد خداوند ایشان را از هر مسیر منحرف منع کرد، امروز نیز راهبری‌های مقام معظم رهبری نیز برگرفته از قرآن کریم و منابع اسلام است.

 

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ مقاومت از رسالت‌های پیامبر اکرم (ص) بود که در برابر خطر‌های زیادی ایستادگی کرد، افزود: اسلام همواره می‌خواهد برایش تلاش کنیم که البته در طول تاریخ به این مهارت و پختگی رسیده‌ایم که امروز می‌توانیم در کنار هم برادروار زندگی کنیم.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: شیطان با برجسته کردن جریان داعشی و تکفیری می‌خواهد بغض و دشمنی را بین تسنن و تشیع بیندازد و تمام تلاشش یکی نشدن مسلمانان است.

 

حجت‌الاسلام بهجت‌پور بزرگترین رسالت حوزه‌های علمیه را تمرکز بر مسئله برادری و همدلی دانست و بیان کرد: بازگشت به رافت‌ها و رحمت‌ها باید مورد توجه حوزه‌های علمیه باشد.

 

وی با بین اینکه حوزه‌های علمیه برادران نیز باید پیام امام صادق(ع) را جدی گرفته و با برنامه‌ریزی، شیوه زندگی اهل بیت را الگو بگیرند، گفت: بر توکل به خداوند متعال اعتماد داریم و بر این باور هستیم که حوزه‌های علمیه خواهران و برادران باید بخوبی بدرخشند و هرآنچه در توان دارند باید مصروف این مجموعه شود.

 

کد خبر 1059630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha