اینترنت پرسرعت در نهبندان مطالبه جدی مردم است

بیکی گفت: تقاضای اینترنت پر سرعت از مطالبات جدی مردم نهبندان است که باید برای آن برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (۳ خرداد) در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی، اظهار کرد: همه نقاط روستایی مطالبه جدی آنها داشتن ارتباطات کافی برای تحصیل و ارتباط است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه بیماری کرونا با وجود تهدیدها، مزیت هایی هم داشت، گفت: کرونا زمینه سازی ارتقای زیرساخت های ارتباطی و اینترنت را فراهم کرد و هم اکنون اینترنت پر سرعت مطالبه جدی مردم است. 


بیکی بیان کرد: سایت های همراه اول و های وب در شهرستان تا حدودی ارتقاء یافته و جمعیت خوبی را تحت پوشش قرار داده اند و بخش عمده ای از تقاضاهای مردم رفع شده است.


وی با بیان اینکه روستای چاهداشی سه هزار نفر جمعیت دارد، افزود: وضعیت اینترنت این روستا مطلوب نیست و در فاز هشت مخابرات قرار دارد و انتظار داریم اینترنت پر سرعت روستای پر جمعیت چاهداشتی تا پایان خرداد ماه راه اندازی شود.

 

بیکی با اشاره به اینکه تقاضای اینترنت پرسرعت در نهبندان افزایش یافته است، افزود: با راه اندازی ایستگاه اینترنت پرسرعت روستای الوند نهبندان  ۶۵۰ خانوار در پنج روستای شهرستان از مزایای اینترنت پر سرعت بهره مند می شوند.


 وی گفت: سال ۹۸ توافق کردیم حداقل با وجود ۲۰ تقاضای اینترنت خانوادگی در روستاها گذاشته شود ولی در عمل رعایت نشد که انتظار داریم اقدام شود.

 

 

 

 

کد خبر 1059775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha