برگزاری مراسم سالگرد ارتحال  امام (ره)  قبل از خطبه های نماز جمعه یاسوج

مراسم بزرگداشت ۱۴ خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ۱۴ خرداد ماه قبل از خطبه های نماز جمعه یاسوج در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» ظهر امروز (3 خرداد ماه) در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان همه عمر بابرکت خود را صرف دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای قیام خونین 15 خرداد و حضرت امام (ره)، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با توکل به خدا، اعتقاد به وعده ها و نصرت الهی و نترسیدن از استکبار و استبداد و به پشتیبانی اسلام این انقلاب را با همراهی مردم پایه گذاری کرد.

وی با اشاره به وضعیت ایران قبل از انقلاب و اینکه کشور در دوران سیاه پهلوی ضعیف و ناتوان بود، یادآور شد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی دست به تشکیل حکومتی اسلامی و مردمی زد و مردم سالاری دینی را به دنیا نشان داد.

 

حجت الاسلام خاضع به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات که نماد مردم سالاری دینی است، تلاش کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید با توجه به بحث امنیت و ضرورت آینده نگری، اقتدار و پایداری انقلاب، پایمال نشدن خون شهدا و ساختن «ایران قوی» جهت حضور مردم پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این روز، اظهار کرد: رزمندگان و مردم غزه به تبعیت از انقلاب اسلامی و جانفشانی های مردم ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن صهیونیستی غرورآفرین شدند.

 

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و دکترین آن مبنی بر حمایت از مظلومان و احیای آرمان های قدس با موشک هایی که با تلاش و مجاهدت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» سنگ را تبدیل به موشک کرد، انشالله شاهد زوال این غذه سرطانی خواهیم بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قیام خونین 15 خرداد سال 1342، گفت: رژیم شاهنشاهی با کشتار خونین در سال 1342 نخستین جرقه های سرنگونی خود را رقم زد.

وی ضمن گرامی داشت سالروز آغاز زعامت مقام معظم رهبری، یادآور شد: باید بحث هنر مدیریتی مقام معظم رهبری که با رهبری حکیمانه خود انقلاب اسلامی را در برابر طوفان های سهمگین دشمنان رهبری کردند، به درستی تبیین کرد تا بتوانیم دین خود را به امام (ره) و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

 

حجت الاسلام خاضع بر فضاسازی شهری و همچنین ادارات و نهادها در راستای گرامی داشت این مناسبت ها تاکید کرد و ادامه داد: تولید محتوا از سیره عملی امام راحل(ره) و انتشار وسیع در رسانه ها و فضای مجازی و تبیین شخصیت والای حضرت امام(ره) با استفاده از مساجد و بقاع متبرکه و همچنین مبلغین مورد انتظار است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مراسم بزرگداشت 14 خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ساعت 11 و 30 دقیقه 14 خرداد ماه قبل از خطبه های نماز جمعه یاسوج با سخنرانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد در سطح شهرستان های استان برگزار می شود، گفت: صدا و سیمای مرکز استان همچون گذشته می تواند با برگزاری میزگردهای تحلیلی و تبیینی همکاری لازم را داشته باشد.

 

حجت الاسلام خاضع از اداره برق شهرستان و نیروی انتظامی نیز خواست تا جهت پیش بینی برق اضطراری در صورت نیاز و همچنین نظم و امنیت همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1059807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha