با الگوبرداری از مقاومت مردم دزفول امروز یک دکترین مقاومت  در دنیا شکل گرفته است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه با الگوبرداری ازمقاومت مردم دزفول یک دکترین مقاومت دردنیا شکل گرفته که مشابه آن حوادث اخیر در غزه است گفت: مردم فلسطین با مقاومت خود اسرائیل را به زانو درآورد که خاستگاه این ایثار و مقاومت ها دزفول و ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» عصر امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در آیین بهره برداری از چهار پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد اظهار کرد: سطح خدمات دانشگاه علوم پزشکی فقط مختص شهرستان نیست بلکه امکانات بهداشتی و درمانی که در دزفول به کمک خیران و مسئولان ساخته شده علاوه بر شمال خوزستان، استان‌های همجوار را نیز پوشش می دهد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دزفول علاوه بر امکانات بهداشتی دارای فرودگاه نیز بوده و از نظر نیروهای انسانی توانمند نیز در تمام کشور سرآمد است افزود: راه اندازی داروخانه هلال احمر در دزفول ضروری است و وجود این داروخانه می تواند شمال خوزستان و شهرهای اطراف را نیز پوشش دهد لذا از وزارت بهداشت در راستای راه اندازی این داروخانه در دزفول تقاضا می‌شود این موضوع را پیگیری کند.

 

وی در ادامه با گرامیداشت چهارم خرداد روز دزفول عنوان کرد: مردم دزفول در دوران جنگ تحمیلی با وجود حملات متعدد موشکی و توپخانه ای دشمن هیچگاه شهر را ترک نکردند و با وجود حملات دشمن استقامت کرده و اقدام به بازسازی شهر کردند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اصابت صدها گلوله توپ و موشک به دزفول اصابت اضافه کرد: مردم دزفول همواره در دوران دفاع مقدس در شهر زندگی می‌کردند و در مقابل دشمن استقامت کردند و اجازه ندادند شهر سقوط کتد.

 

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید دزفول، به نقش آیت الله مجدالدین قاضی دزفولی و همراهی های وی با رزمندگان در دوران دفاع مقدس و نقش بی بدیل ایشان در خلق حماسه مقاومت مردم دزفول اشاره کرد و ادامه داد: با وجود بمباران دزفول نماز جمعه دزفول همواره بر پا بود و همین موضوع در روحیه رزمندگان و مردم تاثیر بسزایی داشت.

 

امام جمعه دزفول تصریح کرد: زنان دزفولی علاوه بر تربیت فرزندان خود و اعزام آنها به جبهه با پخت غذا و تهیه لباس و شست و شوی لباس رزمندگان و اقدامات متعدد دیگر، پشتیبانی زیادی از رزمندگان به عمل می آوردند.

 

وی با بیان اینکه ۲ درصد از جمعیت دزفول در دوران جنگ به شهادت رسیدند یاد آور شد: یک دکترین مقاومت با الگوبرداری از مقاومت مردم دزفول در دنیا شکل گرفته که مشابه آن می‌توان به حوادث اخیر در غزه اشاره کرد که مردم فلسطین با مقاومت خود اسرائیل را به زانو درآورد که خاستگاه این ایثار و مقاومت ها دزفول و ایران است.

 

کد خبر 1059849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha