تشکیل دولت اسلامی در گام دوم انقلاب با حضور آگاهانه مردم محقق می شود

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به لزوم هدایت و جهت‌دهی فضای مجازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: تشکیل دولت اسلامی در گام دوم انقلاب با حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب گزینه اصلح رقم می‌خورد.

حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب راهبرد نظام و کشور را «ایران قوی» اعلام کردند که یکی از الزامات مهم تحقق این شعار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولت قوی است.

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اهمیت پشتوانه مردمی برای تحقق راهبرد ایران قوی و اقتدار نظام اسلامی، ادامه داد: شرکت در انتخابات، هم حق مردم و هم تکلیف و واجب شرعی است.

 

 

وی با یادآوری پشتوانه و حضور مردمی در صحنه های انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، تأکید کرد: تشکیل دولت اسلامی در گام دوم انقلاب با حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب گزینه اصلح رقم می‌خورد.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه همه خواص تاثیرگذار در جامعه و کسانی که تربیون دارند در فضای حقیقی و مجازی باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، عنوان کرد: مردم نیز برای انتخاب رئیس جمهور اینده کشور باید به معیارهای فرد اصلح توجه کنند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عملکرد دولت ها را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دندان‌شکنی به دشمنانی خواهد بود که از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند.

 

وی با اشاره به لزوم هدایت و جهت دهی فضای مجازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور، ادامه داد: فضای مجازی یکی از ابزارهای دشمن برای ایجاد ناامیدی و در نتیجه کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

 

حجت الاسلام نوفرستی بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و تزریق روحیه امید به جامعه در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: همانطور که در مباحث کمک های مومنانه توانستیم بسیاری از مشکلات معیشتی نیازمندان را حل کنیم، همدلی و پیوند عمیق بین مردم نیز می تواند در حضور حداکثری تاثیرگذار باشد.

کد خبر 1059927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha