نخستین نشست هم اندیشی فرهنگی هنری منطقه فرهنگی کاشان برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی فرهنگی هنری منطقه کاشان با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران فرهنگی شهرستان آران و بیدگل و نمایندگان فرهنگی امام جمعه شهرستان کاشان در حسینه الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نخستین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی فرهنگی هنری منطقه کاشان با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران فرهنگی شهرستان آران و بیدگل، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه کاشان در حسینه الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد. 

 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل
در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این نشست با هدف هم افزایی و همفکری بیشتر و ارتقای کیفیت برنامه ها و احصاء نقاط ضعف و قوت برنامه های فرهنگی منطقه برگزار شد.


سعید ضابطی افزود: با توجه به ابلاغ آیت الله عباسعلی سلیمانی به عنوان رییس شورای فرهنگ عمومی منطقه فرهنگی کاشان و بررسی برنامه های فرهنگی هنری شهرهای منطقه فرهنگی، این نشست به عنوان نخستین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی حوزه کاشان و آران و بیدگل در حسینه الزهرا(س) برگزارشد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: با وجود موضوعات و مباحث مشترک فرهنگی و اجتماعی در حوزه گردشگری، اماکن تاریخی مذهبی، آئین و رسوم های دینی و فرهنگی بین دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، می طلبد مسئولین و فعالان حوزه فرهنگی هنری و مذهبی این موضوعات مشترک را جهت انجام برنامه های عملیاتی مورد مطالعه و بررسی قرار داده و تصمیمات مشترک و واحدی را در این خصوص اتخاذ کنند.

کد خبر 1059941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha