۱۳۸ هزار نفر از مردم اندیمشک واجد شرایط رای دادن هستند

جهانگیری با اشاره به اینکه ۱۳۸ هزار نفر از شهروندان اندیمشک واجد شرایط جهت شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد هستند گفت: آمار رای اولی‌ها نیز در اندیمشک سه هزار و ۱۵۰ نفر است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، ۱۳۸ هزار نفر از شهروندان اندیمشک واجد شرایط جهت شرکت در این انتخابات هستند اظهار کرد: آمار رای اولی‌ها نیز در اندیمشک سه هزار و ۱۵۰ نفر است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه ضرورت دارد رسانه‌ها ضمن آگاهی دادن به مردم، نسبت به دعوت آنها جهت مشارکت حداکثری در انتخابات اقدام کنند افزود: انعکاس مطالبات مردم توسط رسانه‌ها به شکل مناسب و واضح باید صورت گیرد.

 

وی اذعان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید امیدواری دادن به مردم را گسترش دهند و رسانه‌ها نیز با مردم در جهت شور و نشاط دادن به انتخابات که نتیجه آن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است، صادق باشند.

 

جهانگیری با بیان اینکه لازم است اصحاب رسانه با ادبیات و نوشتار مناسب مردم را نسبت به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند ادامه داد: دشمن سعی دارد در فضای مجازی، مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات مایوس کند.

 

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه همانند انتخابات گذشته ادبیات صادقانه، وحدت‌بخش، امیدوار کننده و نشاط‌‌ آور در عرصه انتخابات را از اصول کاری خود قرار دهند و مردم را نسبت به حضور در انتخابات ترغیب کنند.

 

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در موضوع اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم دارند و آنها نباید از چارچوب رسالت ذاتی خود خارج شوند.

 

کد خبر 1060019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha