حضور میدانی قضات کهگیلویه و بویراحمد در صحنه انتخابات

حسنی از حضور میدانی قضات در صحنه انتخابات خبر داد و گفت: در هیچ استانی به این شکل نبوده که قضات نظارت میدانی در روز رای گیری در شعب مختلف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عیسی حسنی» امروز (۴ خرداد ماه) در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمک به مشارکت در انتخابات از وظایف حوزه قضایی است، اظهار کرد: دستگاه قضایی از ۲۳ ماه گذشته فعالیت خود را در راستای کمک به مشارکت در انتخابات را آغاز کرد.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد رفع موانع و برخورد با جرائم را از دیگر وظایف معاون پیشگیری دانست و گفت: با توجه به اینکه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خواهیم داشت، در انتخابات گذشته شاهد بداخلاقی‌هایی قبل، حین و بعد از انتخابات از سوی داوطلبان و هواداران آنها بودیم که از همه آنها می خواهیم به قانون تمکین کنند.

 

وی یادآور شد: آنچه این روزها شاهد آن هستیم انعکاس اخبار هتک‌  آمیز و تخریب طرف مقابل است، کسی که دیگری را تخریب کند هرگز نماینده، رئیس جمهور، قاضی و طلبه خوبی نخواهد شد.

 

حسنی با اشاره به اینکه مردم ولی ‌نعمت های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: رسانه ها همچون مسئولان و مردم مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دادگستری استان از سال های گذشته سعی کرده رابطه خوبی با رسانه ها برقرار کند، گفت: ایجاد روحیه نشاط در انتخابات مهم است، اما جو زدگی ایجاد نکنیم، زیرا ایجاد تشنج با نشاط تفاوت دارد .

 

وی با اشاره به اینکه شور و شعور انتخاباتی در استان تاکنون نمونه بوده و باید تلاش کنیم نمونه بمانیم، گفت: مردم از احساسی شدن بپرهیزند، ضمن اینکه دستگاه قضا با حمل سلاح و مصادیق تظاهر به حمل سلاح برخورد می‌کند.

کد خبر 1060218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha