پویایی، امید و همدلی مهمترین دستاورد حضور حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه پویایی، امید و همدلی مهمترین دستاورد حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: مردم با حضور باشکوه در انتخابات می توانند روزنه های امید دشمن را بسته نگه دارند و با انتخاب فرد اصلح به حل مشکلات کشور کمک کنند.

حجت الاسلام«روح الله نوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از دو بُعد اجتماعی و سیاسی و بُعد دینی و اسلامی بسیار اهمیت دارد.

 

مبلغ دین و مذهب با بیان اینکه هر کسی با هر سلیقه و نگاهی نمی تواند نسبت به جامعه خود بی تفاوت باشد، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی، امید و همدلی حاکم در کشور به تمام جهانیان است.

 

وی با اشاره به بعُد دینی حضور مردم در انتخابات گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه دینی است و انسان با ایمان و آگاه خود را مسئول جامعه می داند و هیچ گاه بی تفاوت نیست و با شرکت در انتخابات نقش خود را در زمینه ساخت تمدن اسلامی ایفا می کند.

 

تاثیر حضور مردم در انتخابات در زمینه بسته شدن روزنه های امید دشمنان

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی بسیار می تواند بر روی میزان مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار باشد، ادامه داد: اگر مردم به اهمیت حضور در انتخابات و دستاوردهای آن پی ببرند قطعا با وجود تمامی مشکلات باز هم به میدان خواهند آمد.

 

کارشناس مذهبی در ادامه بیان کرد: باید در گفتمان ها مطرح شود که حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند به حل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور کمک کند قطعا مردم مثل همیشه حضوری باشکوه در انتخابات خواهند داشت.

 

مبلغ دینی در خصوص رابطه بین انتخابات و امنیت کشور اظهار داشت: هر رای می تواند باعث مستحکم شدن درون کشور می شود و دشمنان برای نفوذ در یک کشور همواره میزان مشارکت مردم آن در انتخابات را می سنجند.

 

حجت الاسلام نوری در ادامه گفت: اگر مردم نسبت به حضور در انتخابات بی تفاوت باشند قطعا باعث ایجاد روزنه های امید برای نفوذ دشمن در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی کشور می شوند و دشمن به فکر ضربه زدن به کشور می افتد.

 

نقش موثر روحانیون، سیاسیون و هنرمندان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات

وی با بیان اینکه موثرین در جامعه از جمله روحانیون و سیاسیون و حتی هنرمندان می توانند در حضور حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذار باشند، ادامه داد: اگر کوتاهی از جانب این گروه ها اتفاق بیافتد قطعا خودشان هم ضرر خواهند دید.

 

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه مردم اگر آگاه شوند با همه کمبودها و مشکلات و تهدیدها به میدان حضور می آیند، افزود: متاسفانه شاهد حملات نظام سلطه در فضای مجازی کشور هستیم که باعث ایجاد ناامیدی بین مردم می شوند و باید جلوی این توطئه دشمن را بگیریم.

 

حجت الاسلام نوری در پایان بیان کرد: انتخابات یک جشن ملی است و می توان در این عرصه برای رای اولی ها، میان سال ها، جوانان و هر قشری یک فضای متفاوت برای تشویق به حضور در انتخابات توسط هنرمندان و روحانیون اجرا شود.

 

 

 

 

کد خبر 1060343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha