۲ بازارچه صنایع دستی و خانگی در دزفول راه‌اندازی  می‌شود

دوایی‌فر از راه‌اندازی ۲ بازارچه صنایع دستی و خانگی در راستای حمایت از تولیدات خانگی خبر داد و گفت: بهره برداری از این بازارچه‌ها می‌تواند زمینه تولید، فروش و عرضه محصولات صنایع دستی و خانگی را فراهم آورد.

«محمدعلی دوایی‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با بیان اینکه روز ملی مقاومت و پایداری دزفول یادآور افتخارآفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت جانانه مردم این شهر و برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است اظهار کرد: طی روزهای اخیر بسیاری از گروه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری برنامه های متنوعی را به همین مناسبت اجرا کردند.

 

شهردار دزفول با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری دزفول و سازمان پدافند غیرعامل کشور برای اجرای طرح «پایلوت شهر مقاوم» افزود: با توجه به وجود برخی ظرفیت‌ها نظیر قنات‌ها و شوادان‌هایی که در زمان جنگ به عنوان پناهگاه در دزفول استفاده می‌شود و همچنین با توجه به احیای بسیاری از آنها توسط شهرداری دزفول بستری مناسب فراهم شده تا در مواقع لازم و اضطراری شهروندان در این مکان‌ها اسکان داده شوند که همین ظرفیت و عوامل نیز باعث انتخاب دزفول به عنوان «شهر پناهگاهی» کشور شد.

 

وی با بیان اینکه به زودی نیز بوستان «پدافند غیرعامل» با موضوعات آموزشی در این زمینه توسط شهرداری دزفول احداث می‌شود اضافه کرد: علاوه بر این ظرفیت‌های خدادادی و گردشگری بسیاری در این شهر وجود دارد که یک از این جاذبه‌های طبیعی برای هر شهری کافی است تا آن را به عنوان یک شهر توریستی معرفی کند.

 

دوایی‌فر در ادامه با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ آغاز  سال انقلاب گردشگری در دزفول است تصریح کرد: به طور قطع می‌توان با استفاده از این صنعت که صنعتی پاک و اشتغال‌زا است به توسعه، درآمد و اشتغال پایدار رسید.

 

وی از راه‌اندازی ۲ بازارچه صنایع دستی و خانگی به منظور حمایت از تولیدات خانگی خبر داد و یاد آور شد: بهره برداری از این بازارچه‌ها می‌تواند زمینه تولید، فروش و عرضه محصولات صنایع دستی و خانگی را فراهم آورد.

 

کد خبر 1060468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha