تولید پادکست دهه کرامت در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در فارس

دستوری با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در فارس، گفت: بخشی از این جشنواره تولید پادکست است که آموزش های آن به نوجوانان ارائه شده و پادکست در مورد دهه کرامت تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مژده دستوری»، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در جلسه کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس طرح زیارت «حرم تا حرم» را چندی پیش ویژه اعضا برگزار کرد که استقبال خوبی از آن شد.

کارشناس مسئول آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اظهار کرد: جشنواره نشریه نگاری الکترونیکی را برای اعضای کانون برگزار کردیم که در آن هم به موضوعات مذهبی توجه شده بود.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در فارس، گفت: بخشی از این جشنواره تولید پادکست است که آموزش های آن به نوجوانان ارائه شده و پادکست در مورد دهه کرامت تولید خواهد شد.

دستوری با اشاره به برگزاری مراسم مشاعره و شعرخوانی «پشت پرچینی از شعر» و همچنین مسابقه کتابخوانی مجازی با سبک و سیاق جدید، تاکید کرد: «شب های قصه» عنوان برنامه ای است که قصه های 90 ثانیه ای یا 10 دقیقه ای به صورت خوانش تصویر می شود و در فضای اینستاگرام پخش خواهد شد و از این رو 2 کارگاه «حال خوش زندگی» و «خوانش متون کهن» راه اندازی شده است که به صورت ویژه به موضوع دهه کرامت پردازد.

کد خبر 1060536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha