لزوم اختصاص سهمیه واکسن کرونا به فعالان اقتصادی و کارگران تولیدی

رازقی گفت: شیوع کرونا از دغدغه های مدیران بنگاه های اقتصادی استان است و اتاق بازرگانی فارس از استاندار فارس، خواستار اختصاص سهمیه ویژه واکسن کرونا به فعالان اقتصادی و کارگران واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس با استاندار فارس گفت: فعالان اقتصادی تولید کالا و خدمات، کارگران صنعت و معدن و سیستم پخش و توزیع استان فارس در ارتباط مستقیم با خدمت رسانی به جامعه هستند و باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس افزود: شیوع کرونا از دغدغه های مدیران بنگاه های اقتصادی استان است و  اتاق بازرگانی فارس از استاندار فارس، خواستار اختصاص سهمیه ویژه واکسن کرونا به فعالان اقتصادی و کارگران واحدهای تولیدی است.

وی اضافه کرد: خیران اقتصادی فارس در شیوع کرونا کمک های گسترده داشته اند و برای متوقف نشدن چرخه اقتصاد استان در این بحران همواره در تلا شبوده اند.

رازقی تصریح کرد: صنعت فارس در پی کرونا، تلفات جانی داشته است و از آنجا که مشاغل حوزه اقتصاد مانند فعالان بخش توزیع و پخش و فروش ارتباط بیشتری با مردم و بدنه جامعه دارند، همچنان در معرض ابتلای جدی به این بیماری هستند.

وی از پیگیری اتاق بازرگانی فارس برای تزریق واکسن کرونا برای واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: اتاق ایران پیگیری واکسن کرونا برای واحدهای صنعتی در کشور را در دستور کار دارد اما تاکنون محقق نشده است.

 

کد خبر 1060542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha