شرطی شدن اقتصاد یکی از آثار نفوذ/ اختلال در انتخابات در پی نفوذ سیاسی است

حجت الاسلام تویسرکانی اظهار کرد: در فضای مجازی که حزب انقلاب اسلامی شکل گرفته باشد، دشمن به اهداف خود نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در برنامه راهبرد سیزده رادیو گفت‌وگو درباره نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب به طور کلی نفوذ را به دو دسته فردی و جریانی تقسیم می‌کنند. نفوذ فردی به این معناست که یک عنصر از دستگاه‌های جاسوسی دشمن در مجموعه‌های استراتژیک و راهبردی کشور، برای سرقت اطلاعات یا خرابکاری نفوذ می‌کند. از نظر رهبری، گاهی نفوذ فردی منجر به سرقت اطلاعات نمی‌شود بلکه شخص با نفوذ فکری خود در تصمیم سازی و سیاستگذاری مدیران و مسئولان ارشد دخالت می‌کند.

وی نفوذ جریانی را به عنوان دومین نوع نفوذ از نگاه رهبری تشریح کرد و گفت: جریان نفوذ، گفتمان مورد نظر خود مثل اعتماد به دشمن و بیگانه را در سطح جامعه می‌گستراند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین شرطی شدن شدن اقتصاد ایران را یکی از پیامد‌های نفوذ جریانی در کشور دانست و عنوان کرد: این که قیمت ارز در کشور به مذاکرات وین گره خورده است حاصل گفتمان جریان نفوذ است. مصرف زدگی در فرهنگ هم حاصل همین جریان است.

تویسرکانی با بیان این که جریان نفوذ در سیاست، با اختلال در انتخابات خود را نشان می‌دهد، اظهار کرد: آشوب، اغتشاش، تفرقه و دوقطبی سازی‌های موهوم از آثار تسلط جریان نفوذ در عرصه سیاست است. دشمن تلاش می‌کند مردم را از رفتن پای صندوق‌های رای دلسرد و ناامید کند، در حالی که نظام به دنبال وحدت، آرامش، همدلی و محبت در جامعه است.

وی در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که چگونه می‌توان از فضای مجازی برای از بین بردن اثر نفوذ استفاده کرد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ما می‌خواهند که در فضای مجازی حضور موثر داشته باشیم. تعبیرشان این است که میدان را برای دشمن خالی نگذارید. از این رو باید حضور داشته باشیم، فعالیت و شبکه سازی کنیم تا بتوانیم حزب جمهوری اسلامی را در این فضا ایجاد کنیم.

عضو سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: در فضای مجازی که حزب انقلاب اسلامی شکل گرفته باشد، دشمن به اهداف خود نمی‌رسد چرا که اخبار و اطلاعات دروغ در کوتاهترین زمان برملا می‌شود.

تویسرکانی با تاکید بر این که عدالت در صدر مطالبات مردم است، اظهار کرد: همچنان که به گفته رهبری آزادی و عدالت واقعی، رسالت تمام پیامبران بوده است، در نظام اسلامی ایران هم یک آرمان و اصل است. همچنین اقتصاد مقاومتی مطالبه و گمشده دیگر مردم است چرا که آن را از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانند و معتقدند انقلاب به پیروزی رسید تا جامعه ثروتمند شود.

وی در بخش پایانی مصاحبه با رادیو گفت‌وگو درباره معیار فرد اصلح که مردم را به مطالبات خود برساند، گفت: اندیشه مقام معظم رهبری به عنوان، ولی جامعه و شخصیتی که تفکرات خود را از قرآن، سیره و سنت اهل بیت گرفته و اندیشه امام خمینی (ره) را مبنای کار خود قرار داده است، معیار و شاخص اصلی ما برای تشخیص فرد اصلح است. اگر از این معیار دور شویم دچار سرگردانی و سردرگمی می‌شویم.

کد خبر 1060645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha