​لزوم انتخاب اصلح/ با حضور پرشور در انتخابات دشمن را مأیوس‌تر کنیم

حجت‌الاسلام بابایی اهمیت انتخاب افراد شایسته، انقلابی و اصلح توسط مردم را در صحنه انتخابات مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، دشمنان انقلاب و اسلام را مأیوس‌تر از همیشه می‌کنند.

حجت‌الاسلام «علی اکبر بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و تحقق نخستین مردم­‌سالاری دینی در منطقه خاورمیانه و بلکه جهان، مردم به عنوان صاحبان نظام بر اساس آموزه‌­های اسلامی، کلیدی‌­ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور و تعیین حاکمان و نمایندگان خویش دارا شدند.

 

امام جمعه لوشان بحث انتخابات و رقم خوردن سرنوشتی بهتر برای جامعه را امری که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد دانست و عنوان کرد:‌ مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای حقیقی در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و چنانچه به تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی هم نگاهی بیندازیم صدق همین موضوع را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات‌­های متعدد سراسری در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، در راستای تحقق بخشیدن به این نقش تعیین­ کننده مردمی بوده است اضافه کرد: مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر همواره در سخنرانی‌های ایام منتهی به انتخابات، شاخص‌هایی را برای شناخت نامزد اصلح، برای مردم بیان می‌کنند که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

بابایی یکی از اهداف والا و متعالی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی را حضور مردم در صحنه‌های مختلف انتخاباتی و رقم زدن سرنوشتشان اعلام کرد و افزود: در چهل و دو ساله انقلاب اسلامی در واقع یکی از بهترین روش‌های برقراری دموکراسی حقیقی در جامعه بشری در نظام اسلامی ایران به بار نشسته و عملیاتی شده است.

 

وی انتخابات پیش رو را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه این انتخابات یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات برای چهل و دو ساله عمر پربرکت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود گفت: مردم پای اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی مانده و همچنان هم هستند و بارها این علاقه و اتصال را با حضور پرشور خود در صحنه‌هایی مانند انتخابات به اثبات رسانده‌اند.

 

امام جمعه لوشان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌هایی مانند انتخابات آثار چشمگیر مثبتی را به دنبال داشته و دارد اذعان کرد: مردم نشان دادند هر وقت که به علت توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در خطر افتاده است قطعا در میدان حاضر می‌شوند و بارها هم این حرکت عظیم را تکرار کرده و از جمهوری اسلامی حفاظت و این نعمت الهی را به نوعی بیمه کرده‌اند.

 

بابایی آیه شریفه ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم و اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خود آن قوم سرنوشت خود را با نگاه درست و عمیق تغییر دهند متذکر شد و ابراز داشت: قطعا یکی از معضلات و مشکلاتی که ما در این دو دوره مدیریت دیدیدیم بحث ضعف مدیریت و آسیب‌هایی بوده است که به جهت ورود نامحرمان انقلاب حادث شد.

 

وی با بیان اینکه به جهت ناکارآمدی‌های مدیریتی فشارها و مشکلات زیادی بر مردم ایجاد شد عنوان کرد: اگر مردم می‌خواهند آینده‌ای را با بهترین وجه برای خود رقم بزنند حتما باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا با این حضورشان در کنار انتخاب افراد اصلح و شایسته موجبات ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام هم مهیا شود.

 

امام جمعه لوشان یأس دشمنان به علت حضور پرشور مردم در صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: مردم باید در این دوره از انتخابات شرکت فعال داشته باشند تا دشمن همچنان مأیوس باقی بماند و در همین یأس بمیرند و بدون شک امدادهای الهی موجبات ریشه‌کنی دشمنان را فراهم خواهد کرد.

 

بابایی انتخاب اصلح و فردی صالح، مدیر، مدبر، کاردان و مؤمن به انقلاب را شاخصه‌های مهمی که مردم باید در انتخاب خود به آن توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشند ذکر کرد و خاطرنشان کرد: انشالله با در پیش‌گیری چنین رویه‌‌ای دیگر شاهد حضور خارو خاشاک‌ها در رأس و مسئولیت‌های مدیریتی که آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کند  نخواهیم بود.

کد خبر 1060767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha