۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان اراک و فراهان توزیع شد

حجت الاسلام ذوالفقاری از تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان اراک و فراهان خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» با اشاره به فعالیت های و اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راستای دستگیری از محرومین و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین و رسیدگی به این عزیزان از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید در حد توان در این راستا تلاش کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: کمک به نیازمندان و فقرا از دستورات دین مبین اسلام و تاکیدات بزرگان دینی است که باید به این مهم توجه فراوان شود.

 

 
وی اجرای طرح قربانی در راستای کمک به نیازمندان را از جمله فعالیت های کانون های مساجد استان مرکزی، در طول سال دانست و بیان کرد: طرح قربانی ماه شوال به نیت سلامتی وجود مقدس امام زمان(عج) ویژه شهرستان های اراک و فراهان انجام شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه در این طرح 1200 بسته گوشت یک و نیم کیلویی تهیه و در بین نیازمندان شهرستان های اراک و فراهان توزیع شد، گفت: این طرح با همکاری موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیه، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم با اجرای اینگونه فعالیت ها گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان و اقشار کمتر برخوردار باشیم.

 

کد خبر 1060837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha