مشارکت بالای زنان در انتخابات زمینه ساز رشد سهم آنان در تصمیم گیری‌ها است

پرسا گفت: مشارکت بالای زنان در انتخابات موجبات رشد آنان و توسعه کشور را فراهم می‌کند از طرفی زنان باید در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها نظیر انتخابات مشارکت فعالانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همایش سیاسی، بصیرتی خواهران گیلان امروز(شنبه، 8 خرداد) با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات 1400 به همت سازمان بسیج خواهران گیلان و با حضور نمایندگان مجلس و شمار زیادی از بانوان بسیجی در رشت برگزار شد.

 

«معصومه پرسا» در ابتدای این همایش و ضمن خیرمقدم به میهمانان با تاکید بر اینکه این محفل با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی برگزار شده است عنوان کرد: لازمه اصلاح یک جامعه فقط خودسازی نیست بلکه همه ما باید تلاش کنیم دیگران را هم در این مسیر  هدایت کرده تا به واسطه آن جامعه ساخته شود.

 

مسئول سازمان بسیج خواهران گیلان با بیان اینکه زنان نه تنها در عرصه سیاست بلکه باید در تمام عرصه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشند تصریح کرد: مشارکت بالای زنان در انتخابات موجبات رشد آنان و توسعه کشور را فراهم می‌کند از طرفی زنان باید در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها نظیر انتخابات  مشارکت فعالانه داشته باشند.

 

«حسن حبیبی» نیز در ادامه این همایش با گرامیداشت شهدای اسلام و انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: از حضور بابصیرت خواهران گیلان و نماینده محبوب استان گیلان و مردم رشت سردار آقازاده در این همایش قدردانی می‌کنم.

 

مسئول بسیج اقشار سپاه قدس گیلان رویداد عظیمی که در 28 خرداد رقم خواهد خورد را رویدادی مهم در کشور دانست و اذعان کرد: با انتخاب ما یک تحول اساسی در وضعیت مدیریتی و حاکمیتی ایجاد می‌شود از طرفی شاهدیم که رسانه‌های معاند هم هجمه شدیدی را آغاز کرده و برخی هم در داخل حرف آنان را تکرار می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی شایسته مردم خوب ایران اسلامی نیست ظرفیت‌های عظیم کشورمان در حوزه‌های اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: در سخنان مقام معظم رهبری با مجلسیان شاهد رضایت ایشان از عملکرد مجلس بودیم و امیدواریم با همت همه نمایندگان و ملت ایران اسلامی آینده‌ای بهتر برای ملت رقم بخورد.

 

حبیبی جایگاه بالا و برتر ایران اسلامی در حوزه ذخایر زیرزمینی، معدنی، تولید و صنعت، کشاورزی و گردشگری را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه از این نعمات خدادادی تاکنون به شکل بهینه برای پیشرفت کشور استفاده نشده است خاطرنشان کرد: با اتخاذ مدیریت جهادی و با رویکرد مردمی تمام این مشکلات حل می‌شود.

 

کد خبر 1061190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha