شرکت در  انتخابات یک وظیفۀ ملی است

ماموستا قادری، گفت: همه مردم باید با شور و شعف در انتخابات شرکت کنند زیرا یک وظیفه ملی است.

ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امروزه همۀ مردم ما از وضع زندگی و گرانی و بیکاری اظهار ناراحتی و به وضع موجود معترض هستند و حق‌دارند اعتراض کنند؛ ملت اولاد حکومت است. اولاد حق دارد از پدر خود گله‌مند باشد.مردم اگر در کوچه و بازار و مسجد گله کنند حق دارند؛ گرانی و بیکاری حاکم و بنده اعتراض را به‌حق می‌دانم ولی اهانت را قبول ندارم.

 

امام جمعه پاوه افزود: امیدواریم این انتخابات هر سه قوه را یکی گرداند در در طول ۴۰ سال گذشته خواسته‌های خود را به همۀ این رؤسای جمهور رسانده‌ایم ولی به آن‌ها عمل نشده. ازجمله قضیه مرز و جاده و آب شرب که در ماه سوم بهار در شبانه‌روز ۴ ساعت آب نداریم.

 

وی تصریح کرد: ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است و ۴ حکومت اصلاح‌طلب و اصولگرا روی کار آمده‌اند. همیشه ما خواست‌های خود را به آن‌ها منتقل کرده‌ایم ولی به ما می‌گفتند: دلیل اینکه دولت‌ها در برآورده کردن خواست ملت توفیق نداشته‌اند، عدم همراهی دولت با سایر ارگانها و حاکمیت بوده است ، بنده دعا می‌کنم و می‌گویم خدایا این بار هر سه قوه یکی شوند که بتوانند برای مردم کار کنند؛ نباید مأیوس باشیم باید کاری کنیم و از کردۀ خود پشیمان نشویم.

 

ماموستا قادری بابیان اینکه شرکت در  انتخابات که یک وظیفۀ ملی است ، گفت:  از مردم اورامانات و بخصوص شهرستان پاوه انتظار و درخواست دارم حضور پرشور داشته باشند و به حرف افراد ضدانقلاب و کسانی که در اروپا نشسته‌اند و با پول امریکا و اسرائیل و آل سعود شبانه‌روز به ما دشنام می‌دهند، توجه نکنند.

 

امام جمعه پاوه در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء الله این بار رأی این مردم مسئولان را بیدار کند که برای رفع مشکلات کشور و بخصوص برای جوانان کار کنند. بسیاری از دختران ما ازدواج نکرده‌اند، جوانان ما بیکار و بی‌پول هستند، امیدوارم خداوند زمینه‌ای فراهم کند مشکل مردم رفع شود. 

کد خبر 1061534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha