تحویل جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در انزلی

فرمانده سپاه ناحیه انزلی از تحویل سه سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به نوعروسان کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «مهدی صفاتی » امروز ( یکشنبه، 9 خرداد ) در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار انزلی گفت: باتوجه به ماموریت و رسالت بسیج مبنی بر حضور پررنگ در برنامه اجتماعی و در راس آن محرومیت زدایی و تامین جهیزیه برای نوعروسان به ویژه خانواده های کم برخوردار، به سه نفر از نوعروسان اهل انزلی جهیزیه اهدا شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه انزلی اظهار داشت: هدایای مقام معظم رهبری به زوجهای انزلیچی، کالاهای ایرانی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون ال ای دی، جاروبرقی و اجاق گاز فردار بود که به زوجهایی که توسط بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه انزلی شناسایی شده بودند، تحویل داده شد.

 

وی تصریح کرد: در شش ماه دوم سال 99 تاکنون این دومین مرحله از توزیع جهیزیه کامل برای زوجهای کم برخوردار است.

 

 

 وی در ادامه افزود: در پیک چهارم کرونا و در ایام نوروز چهار گروه جهادی از بسیج و سپاه در بخش های مختلف بیمارستان انزلی حضور یافتند و به پرسنل بیمارستان کمک کردند.

 

صفاتی همچنین از توزیع 372 بسته کمک معیشتی ویژه عید نوروز شامل میوه، آجیل و خشکبار، روغن، گوشت و برنج و ... خبر داد و تاکید کرد: 150 بسته نیز با همکاری ستاد فرمان امام(ره ) توزیع شد و در ماه مبارک رمضان هشت راس گوسفند قربانی و بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: 28 پایگاه بسیج در شبهای قدر به هنگام سحر غذای گرم تهیه شده در آشپزخانه گروه جهادی سپاه پاسداران را بین نیازمندان توزیع کردند و 600 بسته افطاری ساده نیز توسط پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان به درب منازل برده شد.

 

کد خبر 1061668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha