نقش رسانه ها در جهت هدایت افکار عمومی انکارناپذیر است

شافعی گفت: نقش رسانه ها در جهت هدایت افکار عمومی انکارناپذیر است به همین منظور باید با حفظ صداقت و امانت داری از انتشار اخبار تفرقه برانگیز و کذب پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «مجید شافعی» عصر امروز (سه شنبه، ۱۱ خرداد) در جلسه ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای رضوانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: در این برهه از زمان که کشور روزهای حساسی را پشت سر می گذارد، رسانه ها برای حفظ و تقویت آرمانهای انقلاب اسلامی باید تلاش کنند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در نظر داریم دوره روزنامه نگاری مقدماتی به مدت 60 ساعت را به صورت مجازی و رایگان برگزار کنیم و در پایان این دوره به شرکت کنندگانی که موفق به قبولی در آزمون پایانی شوند، مدرک اعطا می شود.

 

در این جلسه رسانه های شهرستان به رعایت اخلاق حرفه ای در اطلاع رسانی اخبار انتخاباتی، حفظ شان و آبروی داوطلبان انتخابات در نشر اخبار و پرهیز از انتشار مسایل تنش زا دعوت شدند.

 

مسئولان در این نشست رسانه ها را سلاح و سنگر نظام در جبهه مقابله با هجمه های دشمن دانستند و به آنها توصیه شد؛ با مطالعه تخلفات انتخاباتی آگاهی خود را از اینگونه جرائم افزایش دهند.

 

جلسه ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای رضوانشهر با حضور سید مرتضی هاشمی ساداتی دادستان عمومی و انقلاب، جعفر صفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، قضات و نهادهای امنیتی و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

کد خبر 1062358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha