طرح شکست خورده عدم مشارکت مردم در انتخابات از ابر پروژه های دشمنان است

رزمجو گفت: امروز طرح شکست خورده عدم مشارکت مردم در انتخابات از ابر پروژه های دشمنان است که با غول های رسانه ای به طور شبانه روزی در حال طرح شبهه در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «تورج رزمجو» امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با موضوع «بررسی راهکارهای مشارکت حداکثری در انتخابات»، اظهار کرد: صیانت و مراقبت از آرای مردم در این انتخابات با توجه به اهمیت و نقش آن که دشمنان با سیاه نمایی خود به دنبال شایعات و القا ناامیدی در جامعه هستند، ضروری است.

 

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز طرح شکست خورده عدم مشارکت مردم در انتخابات از ابر پروژه های دشمنان است که با غول های رسانه ای به طور شبانه روزی در حال طرح شبهه در کشور هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما تدارکات چی انتخابات هستیم و بیشتر در مسیر تعالی و سلامت انتخابات همیشه گام برداشتیم.

 

رزمجو خاطرنشان کرد: برخی ها نسبت به تلاش های صورت گرفته نسبت به اقدامات و کارهای مهمی که در این ایام صورت گرفته کم محبتی دارند و یا تلاش ها را نمی بینند و یا می خواهند محفل گردان فضای مجازی باشند و اقدام به طرح شبهه در فضای مجازی می کنند، که این بی انصافی نسبت به خدمات ارزشمند ستاد انتخابات در شهرستان است.

 

فرماندار شهرستان لنده تاکید کرد: برخی افراد در انتخابات گذشته عامل تنش بودند و برابر شناختی که از برخی از این افراد داریم خودشان عامل تشویش اذهان عمومی هستند که باید با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد.

 

وی گفت: قول می دهیم که مدافع حقوق همه باشیم و نمی گذاریم حق و حقوق کاندیدایی در شورای شهر و ریاست جمهوری تضییع شود و سعی کردیم در انتخاب افراد برای صندوق های رای از همه اقشار استفاده کنیم.

کد خبر 1062474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha