۲۲۶۷ نفر در رشته های مختلف جشنواره دانشجویی رهوا شرکت کردند

حجت الاسلام طباطبایی گفت: تعداد ۲۲۶۷ دانشجو در ۲۷ رشته جشنواره دانشجویی رهوا شرکت کردند، عددی که در شرایط بحرانی کرونایی بسیار فراتر از حد تصور بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «سیدمحمود طباطبایی» امروز(۱۲ خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی رهوا، اظهار کرد: در ماه خرداد اتفاقات زیادی رقم خورده و در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین شهادت امام جعفر صادق(ع) از خدای متعال می‌خواهیم که توفیق خدمت به همه ما مطابق فرامین و فرمایش بزرگان عطا فرماید.

 

رئیس دبیرخانه جشنواره دانشجویی رهوا افزود: در ایام بحران کرونا شاهد اضطراب‌ها و استرس‌های زیادی در میان گروه‌های مختلف جامعه از جمله دانشجویان مواجه بودیم و در جهت رفع آن به سهم خود ورود پیدا کردیم و جشنواره ملی رهوا را برگزار نمودیم.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۲۶۷ دانشجو در ۲۷ رشته ۵ موضوع شرکت کردند و کیفیت آثار هم به‌گونه‌ای بود که قضاوت را برای هیئت داوران سخت کرده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه محتواهای بسیارخوبی از سوی دانشجویان تولید شد و سطح کمی و کیفی آثار باکیفیت ارسالی فراتر از حد تصور بود.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: سفره علمی و محتوایی جشنواره دانشجویی رهوا در ۵ موضوع و ۲۷ رشته پهن شد و بحمدلله شاهد ارسال آثار قابل توجهی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی بودیم.

کد خبر 1062650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha