وضعیت نامناسب زیرساخت‌های گمرک باشماق زمینه‌ساز فساد و جرم است

بهادر اسدی گفت: اکتفا به وضعیت نامناسب زیرساخت‌های گمرک باشماق برازنده نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف استان کردستان نیست و زمینه ساز فساد و جرم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در بازدید از گمرک مرزی باشماق مریوان اظهار کرد: وضعیت زیرساخت‌های گمرک باشماق مناسب نیست و اکتفا به وضعیت موجود برازنده نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف استان بوده و زمینه ساز فساد و جرم خواهد بود.

 

وی بر اهمیت تغییر روش‌های مدیریتی و تشدید نظارت‌ها بر عملکرد نیروهای گمرک باشماق نیز تاکید کرد.  

 

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان با اشاره به اینکه حجم بالایی از مبادلات مرزی کشور از گمرک مرزی باشماق صورت می‌گیرد، اعلام کرد: نامناسب بودن وضعیت ساختمان‌ها و محیط فیزیکی گمرک در کنار نبود مدیریت واحد، بسترساز بروز انواع تخلفات و جرائم در گمرک شده است و این موضوع در قالب قاچاق انواع کالاها ضربه‌ای به اقتصاد کشور و استان وارد می‌کند.

 

اسدی یادآور شد: مدیران استان به ویژه مدیر کل گمرک استان باید به این موضوع واقف باشند که اکتفا به وضعیت موجود برازنده نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف استان نیست و زمینه ساز فساد و جرم خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: تخصیص بودجه لازم برای اجرای طرح ساماندهی و توسعه گمرک مرزی باشماق یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران استانی است که باید درصدد تحقق آن باشند.

کد خبر 1062935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha