بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت ۱۴ خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ، فرا رسیدن سی و دومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام متن این بیانیه به شرح زیر است:


چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش ، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.


آری امام خمینی (ره) ودیعه ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی ( عج ) را فراهم خواهد نمود.


بی تردید باید گفت، اندیشه ها و زندگانی امام خمینی (ره) توجه سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش، توانست تمامی مرزهای جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر وهمۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند.


اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای «مد ظله العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد.

کد خبر 1063102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha