راهبرد مقاومت آمریکا را در منطقه و جهان زمین گیر کرد

محمودی اصل گفت: با مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی تحریم ها و فشارها تحمل شد تا اینکه امروز راهبرد مقاومت ما آمریکا را در منطقه و جهان زمین گیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۱۴ خرداد ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.
 

امام جمعه شهرستان لنده ضمن تسلیت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) را به همه ملت ایران، اظهار کرد: توده های مردم و نخبگان جوامع مختلف برای بررسی ابعاد شخصیت ایشان نشست ها و برنامه های مختلفی برگزار می کنند تا اندیشه های امام (ره) را تبین و تشریح کنند تا سعادت و پیشرفت امت های اسلامی در این مسیر و تفکر انقلاب ایشان قرار گیرد.
 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله زهد و تقوای برجسته، انسانی شجاع، حکمت، تدبیر، پارسا و دل باخته ذکر و یاد خداوند بود.
 

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: با مردم همان گونه ای صحبت می کرد که کلام نافذ وی برای همگان قابل فهم بود و هرگز در برابر مستکبرین خاموش نشد و همین استکبار ستیزی وی باعث مجذوب شدن قلوب مسلمانان جهان شد.
 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امام (ره) در برابر طاغوت ها مقاومت و مبارزه خویش را به رخ جهانیان کشید و مفسری برجسته برای قرآن در جامعه بود و با همین الگوگیری از قرآن بود که توانست در مسیر سعادت و پیشرفت قرار گیرد.
 

وی گفت: این راه، راه حقی است که به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و برخی ها نیز با سست کردن و برخی ها نیز با شانه خالی کردن و از اندیشه های امام و رهبری فاصله گرفتند.
 

حجت الاسلام محمودی اصل یادآور شد: ثمره مبارزه امام خمینی(ره) استقرار و استمرار انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده قرن در جهان بود که نه ظلم می کنیم و نه ظلم می پذیریم و این روحیه امام باعث شد تا مدافع حقوق مظلومان عالم باشیم.

 

امام جمعه شهرستان لنده  با بیان اینکه روز قدس یکی از میراث ماندگار امام خمینی (ره) بود که در همین جنگ 12 روزه غزه دیدیم که ثمره این انقلاب باعث پیروزی مسلمانان در این جنگ شد، گفت: پرچم سپاه پاسداران در غره و انگلیس به اهتزار درآمد که نشان از صدور پیان انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب بود.

 

وی تاکید کرد: با مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی تحریم ها و فشارها تحمل شد تا اینکه امروز راهبرد مقاومت ما آمریکا را در منطقه و جهان زمین گیر کرد.


حجت الاسلام محمودی اصل گفت: این روزها که روزهای منتهی به انتخابات مهم و سرنوشت ساز بوده باید نصایح امام راحل را در زمینه انتخابات که بسیار مهم است مرور کنیم و با حضور خود می توانیم تعیین کننده سرنوشت خویش باشیم.
 

امام جمعه لنده گفت: امروز چشم همه دنیا به این انتخابات است که تمام کشورهای مختلف با دسیسه های خویش با استفاده از ضعف های داخلی و مشکلات معیشتی دنبال کنند.
 

وی گفت: افرادی با بهانه های مختلف به دنبال دلسردکردن مردم هستند خوب بدانند که با این کار هم اسلام و هم ایران متضرر خواهد شد لذا باید همه نیروهای انقلابی برای مشارکت بیشتر مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم

کد خبر 1063208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha