انتخابات پیش رو آغاز یک تحول جدید در حرکت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام نکونام انتخابات پیش رو را آغاز یک تحول جدید در حرکت انقلاب اسلامی خواند و گفت: علی رغم توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی در این سال ها پیشرفت های قابل توجهی کرده و بعد از برگزاری این انتخابات نیز شاهد تحولات و پیشرفت های جدیدی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 14 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: وجود امام راحل سرشار از خشیت و ایمان الهی بود و همواره با بصیرت، شجاع و در برابر دشمنان خدا مقاوم بودند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اگر ما نسبت به امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی قدرشناس نبوده و بی انصاف باشیم مورد مذمت تاریخ قرار می گیریم، افزود: مردم ما تا الان قدر انقلاب و آرمان های امام را دانسته اند و باید این راه نورانی را تقویت کنند.

 

امام جمعه شهرکرد تداوم بخش بودن راه امام راحل را در گرو تبعیت از ولایت فقیه زمان خواند و اظهار کرد: اسلام بدون ولایت فقیه اسلام سکولار است و اگر جامعه در سایه ولایت فقیه حرکت کند هرگز آسیب نمی بیند.

 

حجت الاسلام نکونام به صحنه آوردن ولایت را یکی از عظیم ترین کارهای امام خمینی(ره) برشمرد و ادامه داد: در آستانه قیام خونین 15 خرداد هستیم که مردم با تبعیت از ولایت در برابر گلوله های دشمنان سینه سپر کردند و تن به ذلت ندادند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری انتخابات پیش رو را آغاز یک تحول جدید در حرکت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: علی رغم توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی در این سال ها پیشرفت های قابل توجهی کرده و بعد از برگزاری این انتخابات نیز شاهد تحولات و پیشرفت های جدیدی هستیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد انتخابات را یک عرصه نوآوری برای جامعه دانست و اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح موجب پیشرفت جامعه می شود و اگر فرد نالایقی انتخاب کنیم باید شاهد مشکلات فراوان و سوء مدیریت ها باشیم.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه هر خانه باید یک ستاد انتخاباتی باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و عدم حضور آنان در پای صندوق های رأی است در حالی که ما نباید اعتراض به عملکرد افراد را با شرکت نکردن در انتخابات نشان دهیم بلکه باید با انتخاب درست گذشته را جبران کرد.

 

کد خبر 1063211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha