مراسم مجازی ارتحال امام و ۱۵ خرداد در کانون معرفت نکا برگزار شد

لائینی گفت: مراسم مجازی ارتحال امام و ۱۵ خرداد در کانون معرفت نکا برگزار شد تا نسل جدید بیش از پیش با مجاهدت های امام راحل آشنا شوند.

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ویژه برنامه های سی‌ و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) به دلیل پیشگیری و مقابله با کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجدالنبی(ص) نکا افزود: این کانون در نظر دارد به گسترش ترویج فرهنگ آشنایی جوانان با آرمان های امام (رحمت الله علیه) کمک کند و در این راستا در فضای مجازی تلاش برای آشنایی با سیره و روش امام با قوت در دستور کار است.

 

وی خاطر نشان کرد: تولید محتوا با محوریت معرفی ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) به ویژه برای نسل چهارم انقلاب در فضای مجازی و کانال ها و گروه های از برنامه های اولویت دار ما در این ایام است.

 

لائینی گفت: مراسم ارتحال امام و 15 خرداد در کانون معرفت نکا مجازی برگزار شد تا نسل جدید بیش از پیش با مجاهدت های امام راحل آشنا شوند و باید بدانیم که تمام زوایای زندگی امام راحل و وصیت نامه ایشان می توان چراغ راه ما در ادامه زندگی و برای رسیدن به تعالی باشد

 

مدیر مسئول کانون معرفت مسجدالنبی(ص) نکا راه و رسم زندگی امام چراغ راهی برای همه جوانان و نوجوانانی است که امام را ندیده اند و باید تبیین اندیشه های امام راحل و در مسیر ولایت بودن را در بین این نسل نهادینه و تبیین کنیم.

 

وی یادآور شد: اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری ارتحال امام و 15 خرداد تحت شعاع قرار گرفت اما  کانون فرهنگی هنری معرفت مسجدالنبی(ص) نکا همچنان فعالیت های خود را در قالب های مختلف در فضای مجازی و کانال های مختلف  ادامه می دهد .

کد خبر 1063325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha