شعبه های اخذ رأی در شهرستان فاروج به ۸۶ شعبه رسید

فرماندار فاروج گفت: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در انتخابات پیش رو، تعداد شعبه های رأی گیری نسبت به دور قبل با رسیدن به ۸۶ شعبه، افزایش یافت.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج  گفت: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۸۶ شعبه اخذ رای در شهرستان فعال می شود که از این  تعداد ۶۲ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار بوده، که ۲۰ شعبه شهری و مابقی آن در سطح روستاها است.

 

فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به فعالیت یک هزار و ۸۰۰ نفر در حوزه های نظارت، اجرا و بازرسی در انتخابات افزود: در مجموع ۵۳۸ داوطلب در این انتخابات برای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان رقابت می کنند.

 

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق از سوی داوطلبان برای پیشگیری از تبلیغات زود هنگام ضروری است، گفت: قانون گذار برای فضای حقیقی و فضای مجازی شأن یکسانی در نظر گرفته و با متخلفین در فضای مجازی برخورد می شود.

 

فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به درنظر گرفتن ساز و کار مشخص برای تبلیغات در فضای مجازی افزود: باتوجه به شرایط حاضر و شیوع ویروس کرونا کلیه تجمعات انتخاباتی در فضای حقیقی محدود بوده و بیشتر به سمت فضای مجازی سوق داده می شود و همچنین برای رعایت انصاف و عدالت در ارائه برنامه داوطلبان تمامی کانال های فعال در فضای مجازی می توانند در زمان قانونی تبلیغات برنامه های داوطلبین را منتشر کنند.

 

نجفی، با اشاره به حساسیت بالای انتخابات و لزوم نظارت گسترده برای برگزار شدن انتخاباتی سالم و رقابتی گفت: رأی مردم مصداق بارز حق الناس است و همه دست اندرکاران اجرای انتخابات در حفظ و حراست از آرای مردم تمام تلاش خود را خواهند کرد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1063567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha