سالانه بیش از ۵هزار پرونده توسط شورای افتا کردستان بررسی می‌شود

دبیر عالی شورای افتای استان کردستان گفت: در سال بیش از ۵ هزار پروند در شوراهای افتا مورد بررسی قرار می‌گیرد که یک چهارم آن مربوط به مبادی قضایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان ماموستا محمد اشرف ایل بیگی دبیر عالی شورای افتای استان کردستان در جلسه شورای افتای کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با موضوع آینده پژوهی و بررسی پیامدهای افراط گرایی و تفریط دینی برجامعه اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان بخصوص آمریکا از همه توان و قدرت خود برای اعمال تحریم‌های سخت بر کشور دریغ نکرده است و این شرایط سختی را برای کشور رقم زده است.

 

وی افزود: زندگی ملت ایران از بدو انقلاب تا‌کنون با دشمنی دشمنان و با درد و رنج‌ها مانوس شده‌است لذا انتظار داریم با حضور پرشور خود در انتخابات بر این تفکر دشمنان خط بطلانی بکشند.

 

ماموستا ایل‌بیگی یادآورشد: هدف شورای افتا پاسخگویی به سوالات دینی مردم و سیستم قضایی کشور است.

 

وی افزود: عامه مردم در همه شهرهای استان کردستان مرکز بزرگ را به نام شورای افتای استان می‌شناسند که نشان دهنده عمق ارتباط مردم با شورای روحانیت در استان است.

 

دبیر عالی شورای افتای استان کردستان خاطرنشان کرد: شوراهای روحانیت باید از لحاظ کیفی و کمی تقویت شوند.

 

وی ادامه داد: هر روز به پرسش‌های بی پاسخ در جامعه افزوده می‌شود و حجم این سوالات بر دوش شوراهای روحانیت استان سنگینی می‌کند.

کد خبر 1064088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha