انقلاب اسلامی ایران مانع منافع استکباری است

آیت الله حسینی به تلاش های دشمنان خارجی و داخلی و انگ ناکارآمدی آنها به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: چون این انقلاب مانع منافع استکباری است، دشمنان تلاش بسیاری در راستای توقف رشد و پیشرفت آن انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (18 خرداد ماه) در نشست اعضای خانه مشارکت سلامت مردم با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر امروز خانواده ای درگیر بیماری شد، حاضر است همه زندگی خود را هزینه کند تا از درد و غم رها شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش هایی که در راستای سلامت مردم در این مجمع صورت می گیرد، گفت: بسیاری از مردم از نظر مالی فقیر بوده و در تامین هزینه های درمانی خود با مشکل مواجه هستند.

 

وی یادآور شد: برخی هم که تحت پوشش بیمه قرار دارند با توجه به تعهدات مشخص بیمه ها شاید هزینه های بیمه کفاف هزینه های درمانی را نداشته باشد که چنین افرادی نیازمند حمایت بیشتر هستند.

 

آیت الله حسینی بحث بهداشت و درمان را یکی از دغدغه ها دانست و تاکید کرد: هرچند دولت و حاکمیت با توجه به امکانات خود کمک ها لازم را انجام می دهد، ولی باید از ظرفیت های مردمی در این راستا استفاده کرد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر فعال سازی ظرفیت های مردمی، ادامه داد: محرومین، فقرا و بیماران نیازمند حمایت هستند و باید کارهایی که شایسته جامعه، مکتب شیعه و نظام اسلامی بوده را در دستور کار داشته باشیم.

 

وی در ادامه به بحث کاهش جمعیت کشور گریزی زد و گفت: در زمینه افزایش جمعیت باید تدبیری اندیشیده شود.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه جامعه پیر کارآیی لازم را نخواهد داشت، افزود: باید انگیزه های ملی، دینی و فرهنگی در جامعه تقویت شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و ... وابسته به صرف به دولت را جوابگو ندانست و اظهار کرد: با فراهم کردن بسترهای عمومی می توان جهت فعال سازی بخش مردمی اقدام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هرگاه مردم آگاه و فعال بودند، در همه امور مشارکتی فعال داشتند.

 

آیت الله حسینی در ادامه به انتخابات 28 خرداد ماه جاری اشاره کرد و یادآور شد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در ایران زحمات بسیاری کشیده شد و دشمنان خون های بسیاری از جوانان و مردم این مرز و بوم را بر زمین ریختند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به تلاش های دشمنان خارجی و داخلی و انگ ناکارآمدی آنها به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: چون این انقلاب مانع منافع استکباری است، دشمنان تلاش بسیاری در راستای توقف رشد و پیشرفت آن انجام می دهند.

 

وی با بیان اینکه کشور ما ملتی شجاع، مقاوم، با شهامت و جسور دارد، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی در ایران خنثی و ناکارآمد بود، کسی با او کاری نداشت.

 

آیت الله حسینی به صرف هزینه های هنگفت دشمنان برای جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور و ناکارآمد نشان دادن نظام اشاره و اظهار کرد: نظام و انقلاب اسلامی نیز در راستای مایوس کردن دشمنان از نقشه های شوم خود هزینه های بسیاری متحمل شده است.

 

امام جمعه یاسوج گفت: باید جهت اعتلای بیش از پیش، آزادگی و حریت بیشتر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

 

وی ضمن تاکید بر مهم بودن انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق های رای، گفت: با حضور در انتخابات می توان این وظیفه دینی، ملی، اسلامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را به منصه ظهور رساند.

 

آیت الله حسینی به زلزله سی سخت و مشکلاتی که در این نشست در این زمینه مطرح شد اشاره کرد و یادآور شد: بارها از این شهر بازدید کردم و در زمینه کم بودن اعتبارات ساخت منازل و استحکام آنها توصیه های لازم را به مسئولان انجام دادم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به بحث بازسازی مداری شهرستان دنا، گفت: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا بازگشایی مدارس، باید کار بازسای آنها در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1064121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha