انتخابات ۲۸ خرداد پایه های امنیت کشور را مستحکم و عامل رفع تهدیدات است

سردار کریمی گفت: انتخابات ۲۸ خرداد پایه های امنیت کشور را مستحکم تر و مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در سومین اجلاس روسای اتحادیه های صنفی استان مرکزی، به حضور و مشارکت گسترده اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و امروز نیز در همه عرصه ها فعال هستند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تقدیر از این قشر افزود: در شرایط مختلفی که کشور با آن روبه رو بوده اصناف و کسبه با حضور اثرگذار خود همواره توطئه های دشمنان و تهدیدات را خنثی و در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان اشاره کرد و ادامه داد: نقش اصناف و بازاریان در برگزاری کنگره ملی امام و شهدا بر کسی پوشیده نیست و امید است همواره شاهد حضور و مشارکت اصناف در عرصه های مختلف باشیم.

 

این مقام مسئول همچنین به نقش مردم در برگزاری کنگره ها و اجلاسیه های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی و برتری آن نقش مردم در برگزاری کنگره و مردمی برگزار شدن همه برنامه های بود چرا که هر جا خود مردم پای کار آمدند برنامه ها بهتر و موثرتر برگزار شد.

 

انتخابات 28 خرداد رویدادی مهم در کشور

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه یک رویداد مهم در کشور است، گفت: این انتخابات علاوه بر اینکه تاثیرات همه جانبه در پیشرفت کشور دارد می تواند حرکت جهشی کشور به سمت اهداف و آرمان ها را تضمین کند.

 

سردار کریمی دعوت مردم به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات را یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد:  ما باید همه توان خود را برای تحقق فرمایش ایشان به بگیریم.

 

وی همچنین به نقش اصناف در دعوت مردم به انتخابات اشاره کرد و گفت: اصناف در استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در دعوت عمومی مردم به انتخابات دارند و می توانند در این راستا اثرگذار باشند.

 

این مقام مسئول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را عاملی مهم در راستای استحکام پایه های امنیت کشور دانست و بیان کرد: این انتخابات علاوه بر اینکه پایه های امنیت کشور را مستحکم می کند مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.

کد خبر 1064536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha