۲۰۰جلد کتاب بین کودکان و نوجوانان روستای بسطام توزیع شد

سلیمان سپی گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ۲۰۰جلد کتاب بین کودکان و نوجوانان روستای بسطام از توابع شهرستان سقز توزیع شد.

سلیمان سپی نماینده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سقز امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در روستاهای سقز تعداد 200 جلد کتاب بین کودکان و نوجوانان روستای بسطام از توابع شهرستان سقز توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدام به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سقز و با هدف ایجاد انگیزه میان کودکان و نوجوانان در راستای توجه به کتاب و کتابخوانی انجام شد.

 

وی افزود: کتاب‌های توزیع شده با عناوین مختلف و ویژه سنین کودکان و نوجوانان بود که با استقبال کودکان و نوجوانان روستای بسطام همراه شد.

 

نماینده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سقز یادآور شد: تلاش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرای فعالیت‌های فرهنگی بین مخاطبان است و اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌ها در سطح شهر و روستاهای سقز با رویکرد مسجد محوری دنبال می‌شود.

 

سپی توزیع کتاب را یکی از اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام، مسابقات کتابخوانی، اردوهای آموزشی تفریحی از جمله دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط کانون‌های فرهنگی هنری سقز به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: توزیع کتاب در روستای بسطام در حاشیه رزمایش جهادی خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی و درمانی آبشار عاطفه‌ها و هلال احمر سقز که به منظور ویزیت رایگان اهالی روستا انجام شده بود، صورت گرفت.

 

 

کد خبر 1064711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha