جشن میلاد حضرت معصومه (س) با تجلیل از دختران فعال مسجدی برگزار شد

یونس میجانی گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) جشن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با تجلیل از دختران فعال مسجدی برگزار شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) جشن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: از ویژه برنامه های این جشن، تجلیل از دختر شهید تاجیک و ۳۰ نفر از دختران فعال مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و پایگاه مقاومت ریحانه النبی بود.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز به منظور ترغیب و تشویق رای اولی ها به حضور در انتخابات از دختران رای اولی محله مسجد تجلیل شده و با اهدا جوایزی به دختران هم نام با حضرت معصومه (س) از آنها نیز تجلیل شد.


میجانی ابراز کرد: سخنرانی با محوریت سبک زندگی حضرت معصومه (س) و اجرای مولودی توسط یکی از پسران مسجدی عضو کانون از دیگر برنامه های ویژه جشن میلاد حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر بود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: این جشن با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران امام علی (ع) برگزار شد.


وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت تهیه کلیپ و عکس نوشت با موضوع ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که در فضای مجازی منتشر می شوند.


میجانی عنوان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا در دهه کرامت امکان تشرف به حرم مطهر حضرت رضا (ع) نیست بنابراین برای عرض ارادت به ساحت مقدس این امام همام با راه اندازی پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در شب های با برکت دهه کرامت از راه دور زائر کوی این امام رئوف می شویم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت، اجرای طرح شنبه های با کتاب است که با معرفی کتابهایی از زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اجرا می شود و این ویژه برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب های دینی و آشنایی نمازگزاران با سبک زندگی و سیره رضوی برگزار  می‌شود.

 

وی ابراز کرد: در نظر داریم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی عکس های از ایشان مزین به تبریک دهه کرامت را در بین نمازگزاران توزیع کنیم.


میجانی یادآور شد: از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت، آذین بندی و فضاسازی مسجد متناسب با این ایام فرخنده است که با کمک بچه های مسجدی عضو کانون در آستانه ورود به دهه کرامت اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در خاتمه تاکید کرد: علی رغم محدودیت هایی که کرونا در برپایی جشن ها و برنامه های ویژه دهه کرامت به وجود آورده اما تمام تلاش ما بر این است با اجرای این برنامه ها گامی هر چند کوچک در راستای بزرگداشت این دهه و ترویج فرهنگ رضوی برداریم.

کد خبر 1064917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha