حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) مامن مردم فارس است

سهرابی گفت: حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به عنوان امین ولایت جایگاهی و مامنی برای مردم شیراز و استان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (شنبه 22 خرداد) با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت در جمع خبرنگاران گفت: حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، امین ولایت بوده و جایگاهی برای مردم شیراز و استان فارس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: حضرت شاهچراغ (ع) مامن تمامی ما است و هر گاه سختی‌ها زندگی و روزگار بر ما سنگینی می‌کند، پناهگاه ماست در روزهای سخت کرونا نیز دست نیازمان را به سوی پروردگار و ائمه اطهار (ع) دراز می کنیم تا شادی به جهان بازگردد.

وی اضافه کرد: سه پناهگاه کرامت رضوی، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع)، در همیشه تاریخ، سه حرم اهل‌ بیت عصمت و طهارت در ایران و مامنی برای دردهای دردمندان بوده‌ اند.

سهرابی با اشاره به آغاز دهه کرامت با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز «دختر» عنوان کرد: مایه افتخار ما شیعیان است که بیشتر از همگان دخترانمان ‌ را سورمه چشمانمان ساخته ‌ایم و دخترانمان با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب کبری (س)، حضرت فاطمه معصومه (س) و ... به جایگاه رفیع و والا دست یافته اند.

وی تصریح کرد: دهه کرامت مایه برکت سرزمین ما است و تلاش می شود با برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی شاخص در استان فارس، حق دهه کرامت به خوبی ادا شود.

کد خبر 1065079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha