۱۱۸ هزار و۶۹۳ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند

کوشکی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۸ هزار و ۶۹۳ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: تاکنون یک هزار و ۸۸۴ لرستانی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»، امروز(۲۲خرداد)، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون۳۷۰ هزار و ۱۹۳ نمونه به آزمایشگاه های لرستان ارسال شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: پاسخ ۳۶۶ هزار و ۶۰۸ مورد داده شده و از این تعداد ۲۴7 هزار و ۹۱۵نمونه منفی بوده است.

 

 وی از شناسایی ۳۴۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: آمار مبتلایان به ۱۱۸ هزار و ۶۹۳ نفر افزایش یافته است.

 

کوشکی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲لرستانی دیگر جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۸۸۴ لرستان به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت ادامه همراهی  مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: ۳۸۲ نفر هم اکنون به عنوان مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های استان لرستان بستری هستند.

 

کد خبر 1065081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha