انقلاب اسلامی نمونه کامل مردم سالاری دینی است

صفری یکی از مقوم های اقتدار ملی را حضور حداکثری مردم در انتخابات خواند و گفت: انقلاب اسلامی نمونه کامل مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور حداکثری مردم  در انتخابات توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کرده و موجب می شود گام های  محکم و استوارتری در چله دوم انقلاب برای توسعه و پیشرفت وآبادانی کشور برداشته شود.

 

هدایت صفری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نمونه کامل مردم سالاری دینی است که نظر همه افراد جامعه در اداره ی کشور و آینده آن مهم است ومشارکت مردم در انتخابات وتعیین سرنوشت خود نمونه بارز مردم سالاری دینی است.

 

وی بحث انتخابات و حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای را بسیار مهم خواند و افزود: انتخابات نماد اقتدار کشور است که برای جامعه مصونیت ایجاد می کند و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای ودخالت در سرنوشت خود امنیت جامعه را بیمه می کند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان یکی از مقوم های اقتدار ملی را حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای عنوان کرد و گفت: همه باید خود را موظف ومکلف به حضور در پای صندوق های رای بدانیم  و با تبعیت محض از ولی فقیه زمان و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در تعیین سرنوشت کشور مشارکت فعال داشته باشیم .

 

صفری با توصیه به خانواده ها برای تشویق جوانان به ویژه رای اولی ها به حضور در انتخابات گفت: هویت انقلاب اسلامی همواره به حضور جوانان در عرصه ها گره خورده است، جوانان عزیز ما باید همیشه رهنمودهای  حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را در نظر داشته باشند و با شور و نشاط انقلابی و تحقق بخشیدن به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش پررنگ در پای صندوق های رای ایفا کنند.

 

وی به اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی و توطئه های آنان اشاره کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان نظام همواره درصدد دلسرد کردن مردم و جلوگیری از حضور آنان در پای صندوق های رای هستند اما ملت هوشیار و انقلابی ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات در تعیین سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده و نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

 

صفری ایجاد رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع و توجه به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برای خدمت رسانی به جامعه هدف را مهم خواند و بر مراقبت و هوشیاری کارکنان در بحث انتخابات تاکید کرد.

کد خبر 1065276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha