با تخلفات انتخاباتي كانديداهاي شوراهاي اسلامي برخورد مي شود

بازوند از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه انتقاد و ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: متاسفانه برخی کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه در تبلیغاتشان به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ندارند و این روند می تواند ما را با مشکلاتی مواجه کند.

 

استاندار کرمانشاه  از همه کاندیداها و هوادارانشان خواست با جدیت بیشتری رعایت پروتکل های بهداشتی را در تبلیغاتشان داشته باشند و بیشتر از فضای مجازی استفاده کنند.

 

وی  با بیان اینکه انتخابات برای نظام ابهت، اقتدار و عظمت می‌آورد، خاطر نشان کرد:  همه وظیفه داریم به برگزاری انتخابات کمک کنیم و هیچ مدیری حق ندارد در این زمینه با ستاد انتخابات همکاری نکند و در این دوره انتخابات دشمنان نظام و عده ای وطن فروش مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق می کنند که وظیفه داریم بگونه ای برنامه ریزی کنیم که منتج به حضور گسترده مردم در انتخابات شود.

 

بازوند با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نفر در استان شامل عومل اجرایی و نظارت کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند که از رای‌شان پاسداری می شود.

 

مقام عالي استان با اشاره به  تدارک ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان تصریح کرد: از این تعداد۹۸۹ شعبه اخذ رای روستایی و ۹۵۳ شعبه شهری و تعداد واجدیدن شرایط شرکت در انتخابات را نیز یک میلیون و۵۷۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۳۴ هزار رای اولی در استان داریم.

 

وی با تاکید بر اینکه روز رای گیری به هیچ عنوان نباید برق شعب اخذ رای قطع شود، گفت: شرکت توزیع برق استان باید تمهیدات لازم را به این منظور انجام دهد تا خللی در روند رای گیری ایجاد نشود.

 

کد خبر 1065482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha