باید با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق کنیم

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: باید به سمت تعالی گفتمان انقلاب اسلامی در این انتخابات پیش برویم و با حضور حداکثری حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و نشست بصیرتی و روشنگری امروز (۲۳ خرداد ماه) به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه لنده در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام «سید هدایت الله محمودی اصل» در این آئین با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر، گفت: تلاش برای روی کارآمدن یک دولت انقلابی از مهم ترین ضروریات جامعه است.

امام جمعه شهرستان لنده افزود :نهضت اسلامی و انقلابی اسلامی آمد و امروز نیازمند حضور یک دولت اسلامی و انقلابی برای زمینه سازی ظهور هستیم.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است که باید مسیری طی کرد که در پیشبرد اهداف انقلاب مفید واقع شود.

وی گفت: جوان گرایی، مبارزه با مفاسد، پالایش دستگاه های اجرایی، مبارزه با رانت و پارتی بازی ها و مبارزه جدی با یاس و ناامیدی می تواند زمینه یک دولت جوان و انقلابی را فراهم کرد.

امام جمعه شهرستان لنده یادآور شد: باید به سمت تعالی گفتمان انقلاب اسلامی در این انتخابات پیش برویم و با حضور حداکثری خویش حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد.

گفتنی است، کیوان رفیعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مولودی خوانی پرداخت و در ادامه نیز از کسانی که نامشان معصومه بود نیز تجلیل شد.

کد خبر 1065551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha