حضور در انتخابات ادامه راه شهیدان است

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: حضور در انتخابات مسئولیتی شرعی و انقلابی و ادامه راه شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» در شورای فرهنگ عمومی که با حضور معتمدین ومتنفذین شهرستان دهلران برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود و دعوت مقام معظم رهبری از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات، نیاز است که معتمدین عزیز به صحنه بیایند و از تمام ظرفیت های خود برای دعوت مردم به پای صندوق های رای استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: بدون شک مردم استان ایلام و شهرستان دهلران همگام با ملت هوشیار ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات، بار دیگر در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

 

امام جمعه دهلران با بیان اینکه تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی باید در مدیریت اجرایی کشور حاکم شود، افزود: نباید تمام امورات کشور را معطل تحریم و برجام بکنیم و چشم به خارج داشته باشیم، باید تفکر حاج قاسم در وسط میدان باشد و در شرایط تحریم بتوانیم با نگاه به درون کشور، تحریم ها را خنثی کنیم.

 

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات باعث تقویت نظام، تجدید بیعت با شهیدان است لذا حضور حداکثری باعث شکست نقشه های دشمنان قسم خورده نظام خواهد شد.

 

موسوی ادامه داد: ملت هوشیار ایران اسلامی باحضور پرشور و گسترده خود در انتخابات، بار دیگر در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

 

وی با اشاره به اینکه در 28 خرداد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یک بار دیگر به وظیفه خود عمل خواهند کرد، گفت: حضور در انتخابات ادامه راه شهیدان است و معیارهای انتخاب اصلح باید در دستور کار جدی ما باشد و رضای خداوند متعال و در جمیع جهات حفظ نظام اسلامی را مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 1065587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha