تشکیل ۲۰۰ کارگاه تخصصی برخط توسط  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس

کامرانی با اشاره به کارگاه های برخط تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، از تشکیل بیش از ۲۰۰ کارگاه تخصصی در فصل تابستان خبر داد و گفت: کانون به آموزش و پرورش در ساختن اوقات فراغت پربار برای دانش آموزان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه ۲۴ خرداد) در دیدار با معاون آموزش و پرورش فارس نیز ضمن تبریک اعیاد و ایام دهه کرامت، اشتراک کانون و آموزش ابتدایی را در فعالیت های فوق برنامه برای کودکان و نوجوانان دانست، و گفت: معاونت آموزش ابتدایی را بسیار مهم و پایه ای است که ابتدای آموزش است و این آغاز بسیار مهم است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می فرمایند: «کانون پرورش با نسلی سروکار دارد که هر چه را فرا می گیرد در او ماندگار خواهد شد» خواستار همکاری و تعامل بیشتر کانون با آموزش و پرورش شد، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرجع تخصصی فعالیت های فرهنگی و هنری است که بسیاری از ادیبان، هنروران و فرهنگیان را به جامعه تقدیم کرده و شخصیتشان در کانون شکل گرفته است.

وی با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» تحقق این شعار را در کانون ضروری دانست و گفت: تلاش می شود تا با رفع موانع، محتوای مناسب جامعه مخاطب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه و عرضه شود. 

کامرانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سابقه طولانی فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان گفت: با پشتوانه و سبقه طولانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیچ وقت به دنبال رقابت با آموزش و پرورش نبوده ایم و همیشه همکاری، همراهی و همدلی وجود داشته و خواهد داشت.

کامرانی با اشاره به کارگاه های برخط تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از تشکیل بیش از ۲۰۰ کارگاه تخصصی در فصل تابستان خبر داد و گفت: کانون به آموزش و پرورش در ساختن اوقات فراغت پربار برای دانش آموزان کمک می کند چون می توانیم در بخش های زیادی به صورت تخصصی به پرورش استعدادها کمک کنیم.

 

کد خبر 1065830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha