اجراهای خیابانی گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برای دعوت مردم به حضور در انتخابات

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: گروه سرود الهادی (ع) در آستانه انتخابات با اجرای خیابانی و سرودند قطعه های حماسی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد و مورد استقبال اهالی شهر اردبیل قرار گرفت.

«رسول مجرد» به خبرنگاری خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه سرود الهادی (ع) در آستانه انتخابات با اجرای خیابانی و سرودند قطعه های حماسی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد و مورد استقبال اهالی شهر اردبیل قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با هدف شوق آفرینی در بین آحاد جامعه و دعوت عمومی مردم به مشارکت در انتخابات اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: گروه سرود این کانون تاکنون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با اجرای خیابانی در بحث روشنگری و حماسه آفرینی نقش مهمی را ایفا کرده و امروز نیز نوجوانان این گروه با حضور در انتخابات به عنوان رای اولی مشارکت در انتخابات را تجربه خواهند کرد.

 

مجرد ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک امر واجب هست و دعوت عمومی به این مشارکت سیاسی نیز برای نهادهای فرهنگی یک امر ضروری است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: امیدواریم با حضور مردم در صحنه انتخابات بتوانیم دسیسه ها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی کنیم و نشان دهیم که همچنان پای انقلاب ایستاده ایم.

 

مجرد عنوان کرد: به عنوان یک ایرانی اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان پایمال شود و با حضور در انتخابات مشارکت حداکثری خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

کد خبر 1066138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha