تبلیغات سوء دشمن در انتخابات از عنادهای آمریکایی است

حجت الاسلام رضایی گفت: یکی از مصادیق عناد دشمنان، تبلیغات سوء دشمن در انتخابات آینده است و آمریکا همان آمریکاست و تغییر هم نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (سه شنبه 25 خرداد) در جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان فارس با تبریک ایام دهه کرامت گفت: استان فارسی ها و شیرازی ها از وجود مبارک حضرت احمد ابن موسی(ع)، برادر بزرگ امام رضا(ع) بهره مند هستند و از این وجود معنوی باید نهایت استفاده را ببریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: اقدامات برای برنامه های دهه کرامت در حال اجرا است اما برخی برنامه ها بیشتر روی کاغذ و تعهد به مسائلی که در جلسات مطرح می شود کمتر مد نظر است و این مسئله قابل قبول نیست.

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی  از6 تا 12 تیر و تقارن آن با هفته قوه قضاییه عنوان کرد: در شهادت شهید بهشتی و 72 یار انقلاب و امام راحل بر اساس یک اقدام تروریستی به راحتی جای پای آمریکایی ها دیده می شد و به دلیل جنایات پی در پی آمریکا در سالهای مختلف، یک هفته به عنوان «افشای حقوق بشر آمریکایی» در نظر گرفته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» از 6 تیر و سالروز ترور ناکام مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) آغاز شده و با 7 تیر سالروز ترور شهید بهشتی و یاران همراهش و 8 تیر سالروز بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث پایان می یابد.

وی اضافه کرد: 11 تیر سالروز شهادت آیت الله «صدوقی» توسط منافقین در سال 61 و 12 تیر سالروز حمله ناوگان جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری پایان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: یکی از مصادیق عناد دشمنان، تبلیغات سوء دشمن در انتخابات آینده است و در انتخابات پیش رو دشمن اینقدر درباره رای ندادن و یا حتی رای دادن به شخصی که فکر می کنند جای پای آنها را برای تسلط بر منابع، فرهنگ و اقتصاد نگه می دارد غلیظ برخورد می کند که دشمنی را به راحتی می توان در این گونه اقدامات دید و آمریکا همان آمریکاست و تغییر هم نخواهد کرد و مهم اینست که مردم ما در جریان جنایات آمریکا قرار بگیرند.

کد خبر 1066197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha