حضور گسترده جامعه کارگری و کارفرمایی در انتخابات سرنوشت‌ساز است

اصغری گفت: حضور گسترده جامعه کارگری، کارفرمایی، تعاونگران و کارآفرینان همچون انتخابات گذشته در پای صندوق‌های رای، نشانگر درایت، بیداری و مهمتر از همه تعهد به وصیت نامه امام راحل و فرامین مقام عظمای ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «کامران اصغری» امروز(۲۵ خردادماه) در سومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با قدردانی از حضور مدیران و میزبانی جلسه، اظهار کرد: امسال باید جلسات شورای هماهنگی با دستور کار دقیق و کیفیت بالاتری برگزار شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: در بخش بیمه بیکاری، روابط کار، اشتغال، یارانه دستمزد، تسهیلات کرونا و تخفیف بیمه ای واحدهای تولیدی خدمات مشترکی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به مردم ارائه می‌شود.

 

اصغری خواستار ارائه الگوی مناسب آموزش ها با نیاز بازار کار استان شد و گفت: باید در بخش اشتغال و توسعه فرهنگ کارآفرینی تلاش بیشتری شود.

 

وی گفت: به زودی تفاهم نامه هایی برای بهبود عملکرد دستگاه های عضو شورای هماهنگی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف منعقد می‌شود.

 

اصغری تصریح کرد: این استان در انسجام و همدلی در بین مدیران دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار ورفاه اجتماعی در بین استانهای کشور مثال زدنی است و بسیاری از خدمات در سایه این تعامل و همدلی بین سازمانی در کمترین زمان به جامعه هدف ارائه می شود.

 

وی بر حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه اقشار مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و بیان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 28 خردادماه مظهر اقتدار و هوشیاری ملت ایران است.

 

کد خبر 1066320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha