فرهنگیان در جشنواره کشوری «معلمان هنرمند» درخشیدند

بهروز تقی نژاد گفت: ۲ معلم میاندوآبی در جشنواره کشوری «معلمان هنرمند» موفق به دریافت مقام های برتر شدند.

 «بهروز تقی نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: دو نفر از فرهنگیان شهرستان میاندوآب در نخستین جشنواره فرهنگی‌هنری «معلمان هنرمند» و بیست و یکمین دوره مسابقات «پرسش مهر» در کشور موفق به کسب مقام سوم شدند.

 

 مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب افزود: این جشنواره فرهنگی‌هنری با حضور 22هزار و 85 فرهنگی از سراسر کشور در رشته‌های مختلف برگزار شد.

 

 وی ادامه داد: یکی از همکاران فرهنگی نیز در بخش گرافیک طراحی پوسته در جایگاه شایسته تقدیر قرار گرفت.

 

 این مسئول خاطرنشان کرد: اکبر موحدیان به‌عنوان همکار هنرمند و کارشناس مقطع متوسطه در بخش عکاسی موفق به کشف کسب مقام سوم کشوری شد.

 

 مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب خاطرنشان کرد: در بیست و یکمین دوره سراسری «پرسش مهر» در بخش هنرهای تجسمی نیز «رمضان شکری» از میاندوآب در رشته نقاشی خط به مقام سوم رسید.

 

 گفتنی است، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای الزم برای ارتقای دانش،‌ بینش و مهارتهای آنان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

 

همچنین لازم به ذکر است، نخستین جشنواره جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند ایران به میزبانی استان فارس در ۴۲ رشته برگزار شد.

کد خبر 1066338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha