حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای پاسخی به تبلیغات سوء دشمنان است

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: حضور گسترده مردم با نگاه تغییر در رفتارها و عملکردهای مسئولان و دستگاه اجرایی، در پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی با ویژگی‌های کریمانه می‌تواند پاسخی به تبلیغات سوء دشمنان و رسانه‌های استکباری باشد.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور و وحدت و یکپارچگی مردم شریف به پیروزی رسید و در طول ۴۲ ساله تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مهمترین عامل بقا و ماندگاری نظام در برابر آنهمه فشار و تهدیدها و موانع سنگین دشمن، حضور و یکپارچگی مردم در صحنه بوده است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه اکنون ما در آستانه یک آزمون بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داریم افزود: اگر در این ایام همه عوامل کرامت چه فردی و چه اجتماعی و ملی در جامعه بروز و ظهور کرد، نشانگر ملت کریم که پیرو خاندان با کرامت هستند، است.

 

وی گفت: به فرموده امام علی(ع) اسلام که مجمع همه صفات کریمانه است و خداوند به شما مردم مسلمان ارزانی داشت و انقلاب اسلامی‌ و جمهوری اسلامی که برای تحقق این صفات کریمانه به‌وجود آمده است، اگر مردم شریف بخواهند این ویژگی‌ها در جامعه تحقق پیدا کند و برقرار باشد باید با همت بلند وارد صحنه شوند و در روز ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای بیایند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با اشاره به اینکه امام علی(ع) میفرماید: کرامت نتیجه بلند همتی، و مشارکتِ حداکثری نشانه همت بلند و کرامتِ مردم شریف است تصریح کرد: اینکه این روزها رسانه‌های استکباری و عوامل داخلیشان در تلاشند تا القاء کنند که مردم از نظام اسلامی نا امیدند و به پای صندوقهای رای نمی‌آیند، مردم فهیم و شریف باید ثابت کنند که اسلام و نظام اسلامی به ذات خود عیبی ندارد، بلکه عملکرد ناصواب مسئولان باعث ناراحتی مردم است، اینکه مسئولان همه مشکلات کشور را به خارج از کشور مربوط می‌دانند وحل مشکلات را به ارتباط با دشمنان گره می زنند، ناراحتند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم از اینکه مسئولان از ظرفیت‌های داخلی غفلت دارند و از منابع عظیم ملی غافلند، ناراحتند بیان کرد: حضور گسترده مردم با نگاه تغییر در رفتارها و عملکردهای مسئولان و دستگاه اجرایی، در پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی با ویژگی‌های کریمانه می‌تواند پاسخی به تبلیغات سوء دشمنان و رسانه‌های استکباری باشد .


وی با تاکید به اینکه مردم عزیز باید متوجه باشند که حساسیت نسبت به انتخابات ریاست جمهوری که بسیار مهم است نباید ما را نسبت به انتخابات شوراهای اسلامی بی تفاوت و بی توجه کند خاطرنشان کرد: یادمان نرود که شوراها پارلمان‌های کوچک منطقه‌ای و محلی است و نقش تاثیر گذارشان در پیشرفت و ساماندهی شهر و روستاها بسیار اهمیت دارد نباید نسبت به آن غافل بود.
 

 

کد خبر 1066404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha