باید جایگاه ائمه اطهار (ع) و امامزادگان را به درستی تبیین کنیم

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) ضمن نورانی کردن این سرزمین، مسیر معرفت را به انسان ها نشان می دهند، گفت: باید جایگاه ائمه اطهار (ع) و امامزادگان را به درستی تبیین کنیم.

آیت الله «سید نصیر حسینی» ضمن تبریک دهه کرامت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: خداوند به برکت وجود امام موسی بن جعفر (ع) عنایت ویژه ای به ایران اسلامی داشته که فرزندان آن حضرت مثل خورشیدی در ایران اسلامی می درخشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) ضمن نورانی کردن این سرزمین، مسیر معرفت را به انسان ها نشان می دهند.

 

وی یادآور شد: در سرزمین خراسان خورشیدی به نام امام رضا(ع)، در شهر مقدس قم ماه تابانی به نام حضرت معصومه (س) و در شیراز حضرت شاه چراغ (ع) کشور را در امنیت خود قرار داده اند.

 

آیت الله حسینی بزرگان، مراجع تقلید و اندیشمندان را پرورش یافته شهر مقدس قم دانست و ادامه داد: اگر بگوییم انقلاب ما در قم شکل گرفته و دنیا را تحت تاثیر قرار داده سخن درستی بوده، زیرا اسلام پرورش یافته قم بود.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عمده کسانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند پرورش یافته قم بودند، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم دهه کرامت را به دلیل وجود فرزندان موسی بن جعفر (ع) گرامی بداریم.

 

وی یادآور شد: خداوند این بندگان را فرستاد تا دیگر بندگان خود را مشمول عنایات خاصه قرار دهد.

 

آیت الله حسینی اظهار کرد: عنایت الهی بود که حضرت معصومه (س) در قم، امام رضا (ع) در مشهد و حضرت شاه چراغ (ع) در شیراز قرار گیرد که کشور در امان عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود اینها را قلب تپنده ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: باید جایگاه ائمه اطهار (ع) و امامزادگان را به درستی تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه بیش از 200 امامزاده در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: بیش از 200 هزار نفر از ناحیه پدری سادات هستند.

 

آیت الله حسینی گفت: امروز الگوهای مختلفی از طرف دشمنان به جامعه اسلامی ما معرفی می شود و باید در فضای مجازی ضمن تولید محتوا، ابعاد و شاخصه های دهه کرامت را به درستی برای مردم به ویژه جوانان تبیین کنیم.

کد خبر 1066407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha