فعالیت بیش از ۸۰ گروه جهادی در شهرستان محلات

رضایی از فعالیت بیش از ۸۰ گروه جهادی در شهرستان محلات خبر داد.

سرهنگ «حسین رضایی» با اشاره به اهمیت فعالیت های گروه های جهادی در بخش های مختلف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از ۸۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در شهرستان محلات فعالیت می کنند.

 

فرنانده سپاه ناحیه محلات با اشاره به اینکه این گروه های جهادی تا کنون فعالیت های چشمگیری در سطح شهرستان برای خدمت به مردم انجام داده اند، افزود: گروه های جهادی همواره در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان پیشگام هستند و با فعالیت های جهادی در راستای توانمند سازی افراد نیز تلاش می کنند.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات و آسیب در بخش های مختلف نیز گفت: در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا بسیج و سپاه محلات از ابتدای شیوع بیماری پای کار بوده و تلاش های فراوانی انجام داده اند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: توزیع بیش از ۲۳ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار کارت هدیه، ۳۰۰ تبلت دانش آموزی و ۵۰ هزار پرس غذای گرم بخشی از این اقدامات است.

 

توزیع 52 سری جهیزیه در بین زوج های جوان

 

فرمانده ناحیه مقاومت محلات در ادامه با تاکید بر اهمیت ازدواج زوج های جوان نیز گفت: در راستای کمک به تسهیل ازدواج جوانان بیش از ۵۲ سری جهیزیه در طی این مدت بیماری کرونا توزیع شده است.

 

رضایی همچنین به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی و تلاش های بسیج در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: تمامی کالاهای تهیه شده برای زوج های جوان از اجناس با کیفیت ایرانی بوده است.

 

وی بر ترویج ازدواج آسان در جامعه نیز تاکید کرد و گفت: ازدواج جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

 

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موتور محرکه کشور است

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات 28 خرداد و اهمیت این انتخابات سرنوشت ساز اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و در گفتمان امام و رهبر انقلاب اسلامی نقش جمهوریت و مشارکت مردم در صحنه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

رضایی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را موتور محرکه کشور در حرکت شتابنده برای رسیدن به پیشرفت و اهداف عالی دانست و بیان کرد: هرکسی که به دنبال پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است باید در این راستا نقش آفرینی کند.

 

وی در ادامه به توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۲ سال انقلاب با تمام توان و امکانات برای خدشه دار کردن این نظام الهی تلاش و  از هر ابزاری برای ضربه زدن استفاده کرده اند.

 

تلاش مضاعف دشمنان و در آستانه انتخابات

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان محلات با بیان اینکه در آستانه انتخابات، تلاش های دشمنان بیش از پیش شده است گفت: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و این اهمیت دارای ابعاد فراوانی است و لذا هر چقدر که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود نا امیدی و یاس دشمنان را بیشتر رقم می زند.

 

وی بر حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: این حضور حداکثری پیام روشن ایستادگی و مقاومت مردم نسبت به ارزش های اسلامی را به دنیا مخابره می کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: انتخابات پرشور موجب تقویت امنیت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان خواهد شد.

 

رضایی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در این سال ها نشان دادند که پایبند به ارزش های انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند، بیان کرد: ملت ایران ملتی ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور است و اینبار نیز با حضور حماسی خود در انتخابات برگ زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مطالبات رهبری

فرمانده سپاه ناحیه محلات با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، گفت: همه باید در این راستا تلاش کنند چرا که این مهم یک رسالت و وظیفه مهم برای ما محسوب می شود که باید به سهم توان خود نقش آفرینی کنیم.

 

وی با بیان اینکه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وظیفه همگانی است، افزود: در این راستا ستاد شهرستانی گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت تشکیل شده و کلیه ظرفیت ها خصوصا بسیج مردمی را در این راستا به کار گرفته شده است.

 

برگزاری یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که با ایثار و از خود گذشتی این انقلاب را به پا کردند، گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام شهرستان محلات اقدامات به دو دسته محلی و شهرستانی تقسیم بندی شده و یادواره ها و برنامه های مختلفی در این راستا برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان محلات گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: گلزار شهدای این شهرستان همواره با حضور اقشار مختلف گلباران و عطر افشانی می شود و این مهم خود راهی برای تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا است.

کد خبر 1066615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha