حضور بیش از یک هزار حامی سلامت جهت نظارت بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای

خدادادی گفت: بیش از یک هزار حامی سلامت هلال‌‌احمر خوزستان آماده نظارت بر اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۶ خرداد) در حاشیه نشست شورای مدیران اظهار کرد: بشردوستان جوان جمعیت هلال‌احمر خوزستان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب طرح «حامیان سلامت» مشارکت می‌کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: طبق درخواست وزارت کشور و دستور ریاست جمعیت هلال احمر کشور وظیفه حفظ و نظارت بر اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری به جمعیت هلال‌احمر واگذار شده است.

 

وی اضافه کرد: لذا بیش از یک هزار داوطلب جمعیت هلال‌احمر در سراسر استان طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده آمادگی دارند در طول مدت رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور یافته و بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت کنند.

 

خدادادی در ادامه با ابراز امیدواری از برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری تصریح کرد: در این فعالیت که به عنوان طرح «حامیان سلامت» نامگذاری شده روز جمعه ۲۸ خرداد اعضای جمعیت هلال‌احمر در شعب اخذ رأی حضور دارند و با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان، نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری ا‌فراد رأی‌دهنده، به پیشگیری از گسترش ویروس کووید ۱۹ کمک می‌کنند.

 

کد خبر 1066732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha